Vi över 30 som längtar efter första barnet
Kaprifolen - Skönt att ha det gjort o vara igång.
Kaprifolen - Skönt att ha det gjort o vara igång.
Kontaktade vår klinik ang att min mens e sen. Får se om vi kanske får köra igång m sprutorna nu när den kommer ändå, eftersom jag är så sen, de skulle kolla. Vore skönt känner jag.
DubbelAA - Usch tråkigt. Förstår dig precis, vet inte heller om jag orkar bli besviken igen... Kram!
Mumwannabe - Ta hand om dig och strunta i jobb och kollegor. Jag var också hemma från jobbet några dagar när jag sprutade, man mår konstigt. Hoppas det nu blir många fina ägg!
Saftis - Tack. Nja, vet inte. Skönt på ett sätt, surt på ett annat. Den kunde hållt sig ett par dagar till så att vi hade fått starta m sprutorna. Trött på hela skiten just nu....
DubbelAA - Vi är i cynk i alla fall
BIM - Vi över 30 som längtar 
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET
Vad hände nu då... Skulle också försöka uppdatera och blev galet. Blir konstigt på min dator, ngn som kan bättre än jag?
Vi började, aktivt, med äl-stickor nov -10, var sen på vårt första möte redan i april 2011. Att jag tog tag i det så snabbt berodde på en känsla jag hade, att ngt var fel, då vi inte skyddat oss alls på över ett år och inget hänt. Tyvärr var min känsla helt rätt... EGO: Trevlig kväll m kompisar igår och mår bra idag, bortsett från hemsk mensvärk! Vill så gärna åka bort från allt och Aruba låter som himmelriket
men får nog vänta nu när man köpt hus
BIM - Vi över 30 som längtar 
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET