Inlägg från: Jojjo77 |Visa alla inlägg
  • Jojjo77

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Av flera anledningar ligger hjärt- och lungfonden mig varmt om hjärtat. Gå gärna in på deras hemsida och skänk en slant till hjärtebarnsfonden under februari månad, som är hjärtebarnsmånaden. Man kan hjälpa många barn att få ett drägligare liv, eller kanske till och med hjälpa till så att de överlever, med en liten liten insats, alla kronor är viktiga kronor HjärtaHjärtaHjärta

www.hjart-lungfonden.se

HjärtaHjärtaHjärta 

• Jojjo77

Lavinia - Vilken jobbig resa ni haft! Hoppas att det snart vänder för er. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med några svar, men hälsar dig välkommen til ett trevligt gäng som gått igenom mycket ihop och som du garanterat kan finna stöd och peppning hos

• Jojjo77
    Mumwannabe79 skrev 2012-01-31 10:58:40 följande:
    EGO: Igår plockades 10 ägg ut. Fick idag veta att 6 ägg blev befruktade Skrattande och ska nu långtidsodlas. Förhoppningsvis får jag tillbaka ett guldägg på lördag.
    Vilket resultat! Grattis
  • Jojjo77

Lollan - Förstår di oro och frustration, hoppas att det löser sig till det bästa.

• Jojjo77

Varning för depp-ego-inlägg!!! Är så galet trött på allt just nu. Har ett hemskt menshumör och känner mig äcklig och fet. Tycker att pluffset över magen sitter i sen alla hormoner och misslyckad graviditet... Tog en sväng på stan när jag var på väg hem från jobbet och tänkte, dum som jag är, att jag skulle prova jeans. Varför var jag såååå dum! Usch vad ful och fet jag kände mig. Behöver jag säga att jag INTE köpte dem...På jobbet är det värre än galet och man hinner knappt hälften av alla måsten. Blä vad allt är tråkigt. Skulle vilja fly till sol och värme och skita i allt. Känner att jag snart sätter mig på golvet och skriker och dunkar huvudet i väggen. Pest, kolera? Pest, kolera? Ähh va fan, jag kör på båda. Så känns det nu. Sorry, behövde bara gnälla rejält...

• Jojjo77

Tack alla underbara för peppning! Känns tyvärr inte så mycket bättre idag, har ramlat ner rejält känner jag... Väldigt frustrerande att inte kunna hitta kraften Hjärtaatt bli glad igen. Vill bara bort, från allt... men tack, tack att ni finns, ni är min ventil och ni hjälper mig enormt! Kram till er alla

• Jojjo77
    DubbelAA skrev 2012-02-01 18:57:40 följande:
    Vet att ni inte ska resa bort något men kanske en minisemester? När är det dags för inflytt i huset? Kanske det kan ljusa upp tankarna lite? Kram på´re tjejen!!!
    Ja, vi är inne på det. Problemet är att vi har fullt upp på jobb och alldeles för lite ledigt och innan inflytt i huset, sista helgen i mars, så är det inte så att vi har en massa pengar. Hoppas att det snart vänder, det blir ju ljusare på dagarna nu och när vi väl får komma igång med flytten så kommer allt att bli bra. Tog mig i kragen när jag kom hem från jobbet och körde lite pilates och det lättade upp kropp och sinne lite. Kram tillbaka 

Hur går det med sprutorna?
  • Jojjo77
    Längtan 30 skrev 2012-02-01 19:04:14 följande:
    Tråkigt att du e nere, men ja hoppas att d snart vänder å att nästa försök i mars går vägen! *styrkekram*
    Välkommen och tack. Hoppas att ni är igång snart. Ta hjälp av vårdgarantin så att ni får komma till ett annat landsting, det kostar ju heller inget. Lycka till!
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet