Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Råttentottan skrev 2012-01-21 21:18:42 följande:
    Stort grattis NICU,
    det är 15:e försöket som gäller, eller hur Saftis?

Har bara bytt lösenord och inte användarnamn.
    Jajamänn! 15:e försöket is the shit...
  • Saftmedbulle
    Jojjo77 skrev 2012-01-23 16:37:03 följande:
    Shit! Näää, inga 15 försök för mig tack! Har 2 kvar och på något av dem ska det F.....N ta sig!!!!

Lycka till imorgon!!!
    Tack! Har just gått in i v. 10...
  • Saftmedbulle
    Jojjo77 skrev 2012-01-23 16:43:02 följande:
    vad fort det går, när man inte är mitt i det själv. Har ni börjat berätta något än, eller väntar ni ett par veckor till?
    Nä... vi vill ju definitivt inte berätta före v. 12... Om allt går bra (vi måste faktiskt tänka så, för tre gånger har vi planerat att berätta... och ja... så har det skitit sig...) så tänkte vi berätta för våra föräldrar i början av mars, när vi hälsar på dem under sportlovet.
    Vi ska ut och äta med arbetslaget i mitten av mars (hemskt trevligt) så om allt fortfarande är ok (förlåt min skada;) så kommer jag att berätta för kollegorna då (ska passa på att informera rektorn dagen innan). Så ser plan A ut... Själv tycker jag ju att tiden SEGAR sig fram.

Hoppas din mens kommer snart!
  • Saftmedbulle
    Saftmedbulle skrev 2012-01-23 17:06:45 följande:
    Nä... vi vill ju definitivt inte berätta före v. 12... Om allt går bra (vi måste faktiskt tänka så, för tre gånger har vi planerat att berätta... och ja... så har det skitit sig...) så tänkte vi berätta för våra föräldrar i början av mars, när vi hälsar på dem under sportlovet.
    Vi ska ut och äta med arbetslaget i mitten av mars (hemskt trevligt) så om allt fortfarande är ok (förlåt min skada;) så kommer jag att berätta för kollegorna då (ska passa på att informera rektorn dagen innan). Så ser plan A ut... Själv tycker jag ju att tiden SEGAR sig fram.

Hoppas din mens kommer snart!
    Eller att du är på tjocken ;)
  • Saftmedbulle

Tack för pepp, tjejer! Ni ÄR verkligen bäst (som någon skrev...)!
    Efter lyckat VUL har maken och jag varit och firat med tapas...

• Saftmedbulle
    L Maria skrev 2012-01-24 20:07:06 följande:
    Millan - yey *hoppar runt och dansar lite* Vad roligt att ni ska få komma igång nu! Jag tror på att du får ut tillräckligt många fina ägg och som sagt - du verkar ha en gästvänlig livmoder, så jag tror ni fixar det!

Saftis - yey *dansar lite till* Härligt att höra, ska ni bli officiella nu...?

Ego - hade det tufft på jobbet igår och idag, bråk med facken som tar så enormt på krafterna, kom hem med världens huvudvärk nu, så det blir strax soffan. Och ytterligare ett bf har passerat...
    Jag hoppas på att med er ovanstående tjejer - en IVF pdg som jag tror går bra, och ett lyckat VUL, så måste tredje gången gilt-klubben ha lite flow nu och nästa månad blir vår månad...
    Nä, berättar för föräldrarna v. 9 (alltså kalendervecka, talar jag om nu...) och kollegorna v. 11.
  • Saftmedbulle
    Jojjo77 skrev 2012-01-24 20:09:43 följande:
    Fått reda på att en jag känner blivit hoppsangravid och är i ett dåligt förhållande osv. Hon ska ha då jag skulle haft. Blir förbannad. Var finns rättvisan? Jävla skit! Sorry.... dålig dag idag.... skiter i allt det här snart....
    Pepp, pepp (man FÅR ha en dålig dag...)! Livet är inte rättvist - det vet vi redan :(
  • Saftmedbulle
    Jojjo77 skrev 2012-01-25 20:40:04 följande:
    Mumwannabe - Härligt! Ja jättespännande. Kommer gå bra. Jag tyckte att det gick jättebra att plocka äggen, pumpades ordentligt m morfin, så det blev ett härligt rus
    Ha, ha... din knarkare där ;)
  • Saftmedbulle
    Jojjo77 skrev 2012-01-26 18:37:46 följande:
    Kontaktade vår klinik ang att min mens e sen. Får se om vi kanske får köra igång m sprutorna nu när den kommer ändå, eftersom jag är så sen, de skulle kolla. Vore skönt känner jag.
    Hoppas ni får det!
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet