Vi över 30 som längtar efter första barnet
måste bara säga att det är så spännande runt allas BIM-tider, hoppar in i tråden hela tiden för att se om det blivit ngt plus
måste bara säga att det är så spännande runt allas BIM-tider, hoppar in i tråden hela tiden för att se om det blivit ngt plus
och grattis Ceke till dina fina provsvar och dina fina läkare, så skönt det måste kännas!
Ernlia, mkt sskum dröm! tycker överlag det var mycket konstiga drömmar i omlopp i veckan :) Som Lavendias dröm om när hon och Millan jämförde bröst , hihi vad jag skrattade 
Jaha, nu ska vi vänta på Millans uppdatering.... hoppas på starkare plus idag!!!
Millan: Frattis igen till ditt starkare plus!! Tänkte på det du sa med att du haft försenad ÄL när du blivit gravid, jag hade ovanligt lång väntan till ÄLden månad jag blev gravid också, kanske ligger nåt i det då, kroppen laddar lite extra för ett riktigt fint ägg kanske 
Zalia: härligt att du är så pepp! Go go go go. Blev gravid när jag och min sambo började äta vitaminer :) Lycka till!
Frktansvärt för dina vänner Essalady! Fick igår höra om en släktings släkting som fick missfall häromveckan när hon var i vecka 20! Jag kan bara inte föreställa mig! Hur går man vidare??
Lavendia: Så bra med så positiv erfarenhet, måste kännas härligt att vara på gång!
Jojjo: Usch fy blä att inte kunna sova! Har själv varit där... mitt tips är ljudbok! Som en godnattsaga :)
Millan: Min katt har också hoppat upp på mina ömma bröst, fick snällt avvisa honom :) Förstår att du är orolig denna gång, men som du säger själv är det ovanligare att det skulle hända igen... Hoppas veckorna kan masa sig fram snabbt och du får positivt besked när det är dags...
ojoj KApriofolen :) spännande värre ju!!
Jag hade ljusrosa flytningar vissa dagar from dag 9 efter ÄL, även under BIM, när jag plussade och ngr dagar efter plus. Låter lovande!! Håller tummarna :)
jag har även haft spottings veckan innan mens i tidigare menscykler men då var de mer ljusröda, som pyttelite mens, sen när jag plussade var det mer ljus rosa/beige...

) en vecka efter jag plussat har jag för mig, sen minskade det och sen har det kommit tillbaka ibland , har läst att det är rätt vanligt med sådana färgade flytningar i början av graviditeten, Har haft nu iveckan också men har faktsikt slutat oroa mig för det, nästan iaf...har för mig att det ät så Millan, att kroppen tror den är lite lite gravid när man äter p-piller.... väldigt effektivt p-medel bara det!
Grattis AnnJan!!!!!! Och grymt skönt att din kropp inte spottar Ceke, så ska det förbli :)