• Kekke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Finland: låter helt underbart.. har du byggt en rutchkana ner i vattnet då eller? 
    vad brukar du fiska då?

jag o ceke var och fiskade på vår andra dejt. det behövdes inte så mkt mer än så.. tog fram mobilen, valde ut en romantisk låt, sen låg jag med mitt huve i hennes knä i vindskyddet och sjöng med.. hon gillade min ljuva stämma..

• Kekke

ceke: jag tycker det är en romantisk låt, den handlar juh om kärlek

• Kekke

Mats Rådberg och Rankarna - det är inte lätt att vara ödmjuk

ref. Det är inte lätt att vara ödmjuk, för den som är felfri som jag!
    Jag längtar så hem till min spegel.. Jag blir vackrare för varje dag.
    Och alla som ser mig vill ha mig, jag är en sjutusan till man!
    Det är inte lätt att vara ödmjuk.. Men jag försöker så mycket jag kan.

Min tjej har stuckit ifrån mig, hon klarar väl inte att slåss med alla som springer
    och skriker och bultar på dörren förståss. Men säg mig, vad ska jag med tjej till?
    Jag har ju mig själv och mår bra. Och ska vi vara ärliga, tjejer?
    Det är bara min kropp ni vill ha!

ref. Det är inte lätt att vara ödmjuk, för den som är felfri som jag!
    Det är inte lätt att vara ödmjuk.. Men jag försöker så mycket jag kan.

Jag verkar ibland lite ensam, men en cowboy är stark som en ....?
    För om jag skaffar mig vänner så blir jag en i mängden och då är det slut!
    En del grabbar har pengar i pungen, men jag behöver inga kronor i min.
    Jag tror det har nånting att göra med hur som jag fyller ut skinntajta jeans!

Det är inte lätt att vara ödmjuk, för den som är felfri som jag!
    Det är inte lätt att vara ödmjuk.. Men jag försöker så mycket jag kan

• Kekke

Maria: klart ni ska skaffa båt.. vi har förarbevis. tog det för ett par år sen.. vilket är skönt att ha nu när vi tar lite längre turer o behöver navigera..
    men det är segelbåt ni är ute efter?  varför inte en motorbåt?
    vår båt heter Inga Segel   :)
    men det var en bra present till varandra..

hoppas det var i en periodpaus du gjordes i.. :) så man skulle kunna säga att du är en periodare   :)

• Kekke

vem vet.. kanske blir en FL träff i sommar ute i skärgården   :)

• Kekke

Finland: gädda gillar jag att fiska, ceke föredrar regnbåge.. men jag vill ha lite mer aktivt fiske än att bara slänge ut ett bottenmete o vänta..
    surt att sambon inte klarar fisk då.. men skaldjuren är juh fiskmat, så det kan man inte äta..
    odlar du mkt?  är det som en liten by du bor i?

• Kekke
    En kvinna vill inte ha en mans åsikt, utan vill bara höra sin egen åsikt med en mörkare röst
  • Kekke

Maria: motorbåt tycker jag är det skönaste, för då behöver båda inte vara lika aktiv.. utan ena kan bara ta det lugnt.. sen har vi ingen jättestor båt heller.. vi har en nimbus 26.. men det är perfekt för oss.. även om det blir barn i framtiden vilekt vi alla här inne vill ha.. för och akterruff, ger br amed utrymme..
    skönt att snylta på alla andra och slippa göra allt jobb som man måste göra.. men det är tur att man har en fru som jobbar som en hel karl..

Finland: skoj att få en svärdfisk.. då blir det till att kämpa på.. största jag har fått är en gädda runt 10, vågen gick bara till 6kg då.. lite tråkigt att inte veta om man har passerat den magiska 10 gränsen.. men man får fortsätta försöka bara..
    men det måste vara trevligt att bara gå ut o plocka det man vill ha till middagen..

• Kekke

essa: vi har iaf haft variation på slutet.. inte bara samma gamla vanliga.. för du hade jag strejkat vid det här laget..
    men jag kan juh lägga ut en länk så kan nu få lite ideer på lite nytt..
    www.sexinfo101.com/sexualpositions.shtml
    så, nu kanske ni alla får lite nya ideer...  :)
    så det är bara att köra uppifrån ner

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet