ceke skrev 2010-11-13 00:20:42 följande:
mja, men jag tror inte riktigt på det där.. då skulle ju ingen bli gravid med hjälp av iVF eller liknande. De har nog svårt att tänka på så mkt annat... Det blir när det blir helt enkelt... när de små simmarna simmar rätt och träffar det perfekta ägget, om cellerna sen vill utvecklas som de ska och slemhinnorna är mottagliga för att ägget ska fästa

Var precis så jag menade, men du formulerade det så himla bra. Tror att det psykologiska är överreklamerat...
Nuärviredo: Wow! Roligt! Grattis! Vi håller tummarna för att allt går bra hela vägen. Försök att inte oroa dig, utan is i magen. Häftigt att det lyckades på första försöket (du ser, ålderna är inget att nojja över)!
Gris78: Ja, inte är det helt lätt med tålamodet inte när man väntar på ÄL. Bara att fortsätta. Kanske ska testa att luras lite? Nja, spelar inte så stor roll det där med ÄL inte... (alltså min kropp är tyvärr inte så lättlurad ;)
Millan: Har faktiskt sällan kännt av ÄL, kanske lite spänningar, men det är ju svårt att veta. Därför tycker jag att äl-stickor är en hyvens uppfinning...