mallanis skrev 2010-11-23 11:44:11 följande:
ja du jag har nått en milstolpe....! 12 +1 idag altså vecka 13!!! Så långt har jag aldrig gått!
MEN vågar inte hoppas ändå riktigt, brösten ömmar igen (tack och loooov!) men då jag haft MA så vågar jag inte hoppas på att allt är bra förän jag sett klimpen/fisken om två veckor.... Men har lovat mig själv att börja tro om allt ser bra ut då! Annars kommer jag inte orka....visst man kommer fundera men kanske inte ångest som det kan vara vissa dagar....
Hur går det med dig känner du dig redo på äl och starta om? Jag hade delade känslor inför "omstart" i bebisverkstaden....
Grattis till milstolpen, så skönt! Efter nästa UL så MÅSTE du ju verkligen tro.

Det är din tur nu!
Vet att en kompis berättade om sin kusin som fått en del ganska sena missfall som satt och sa, gravid i v 30: "
om vi får barn så..." för att hon inte vågade tro på det, men visst blev det barn! Men känslorna kan vara svårare att övertyga än förnuftet.
Själv är jag ganska optimistisk inför nya försök, även om det kommer kännas jättejobbigt om det dröjer, eller när man plussar, för då kommer jag bli nervös. Om jag får ett till mf kommer jag nog vilja avvakta ett tag.
Omstart är lite jobbigt, men jag bara måste tro på mer tur nästa gång!