• NICU

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Råttentottan skrev 2011-11-10 17:02:07 följande:

NICU: skulle säga 1-2 dagr till fullt utslag, sedan kan du ha utslag i 1 el 2 dagar, ägger släpper ca 24 h efter sista dagen med utslag, Fortsätt testa tills du får negativt igen. Se teskedinfo.blogspot.com/2010/03/agglossningst... för utmärkt instruktion med bilder.

Prodigy och Kristin: beklagar mensen!

Tack Råttentottan!!
    Så om jag snuskar mig lite idag, på lördag och måndag då? Tungan ute Då borde det väl bli bäst? För det är ju inte bra varje dag heller? :)
  • NICU
    L Maria skrev 2011-11-10 18:19:37 följande:
    Nicu - faktum är att om det inte är något fel på mannens simmare så är det lika bra att köra på varje dag - om man orkar!

Ego - ska iväg på min helg imorgon och har köpt tester som visar på redan 10 m-nånting HCG, tex, testlagrets visar på 25, ska ta ett imorgonbitti och ett på lördag morgon så får vi se...
    Det är inget fel vad vi vet ;) Men räcker det med en gång per dag eller ska man köra fem?! Tungan ute
  • NICU

ÄL idag igen, fick en glad gubbe på mitt CB-test. Så det är väl bara att fortsätta snuska sig Tungan ute *fniss*

• NICU

Jag funderar på om trådstartaren ens är aktiv här inne längre eller kikar in? Eller om man ska påbörja en ny tråd där alla gamla inlägg försvinner och BIM-lista i TS... om det funkar? ;)

• NICU

Jag tänkte skicka med ett lite mer "avslöjande" kort på vem jag är här inne i tråden ;) Tänkte att det kunde vara skoj för er att få ett halvt ansikte på mig i alla fall ;)

• NICU

Vad skoj Anna! (Smiley) - jättesnygg i håret! Wow :)

Ja, det skulle vara skoj att få lite ansikten inne på er här inne, det är inte allas profiler som man kan få se och smyga runt på ;)
    Kram Carro

• NICU

Sådär, då är min ÄL över för den här gången töser! Nu får vi bara hoppas på att tanten INTE dyker upp den 24:e. Och inte senare heller förstås Tungan ute

• NICU

Vad "skönt" Marsflickan! Då håller jag min tumme hårt nu när kroppen stabiliserat sig!
    Och alla ni andra - TREVLIG  HELG!!!

• NICU
    Jojjo, vad roligt och spännande!! Ser fram emot att höra mer om resans gång :)
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet