Vi över 30 som längtar efter första barnet
Saftis - Ååå vad härligt! Stort grattis till er!!!
Pingla - Klart att du ska fria!!!
DubbelAA - Klart att du också ska slå till
Planerar man för barn så är det klart att man ska gifta sig, vill man ha barn tillsammans så har man ju gjort sitt val väldigt tydligt och då är det bara att slå till tycker jag
EGO: Då var man svullen som en gris igen då... Ser ut som om jag är i tredje månaden... Mår inte helt hundra och har haft lätt huvudvärk hela dagen. Det var såhär det började sist. Hoppas att det stannar vid det och att det inte blir värre, vill verkligen inte vara hemma från jobbet. Det blir ju en del redan, med vul, äggplock och insättning. Men, men inget jag kan göra, bara konstatera att jag svarar på hormonerna, tydligen... Fjärde sprutan ikväll. Imorgon utökas Puregon-sprutan med Orgalutran, usch, nästa kamp.

Dessutom kommer vi få en utredning redan nu! Jag blev så paff att jag glömde att fråga om det blir en missfallsutredning eller en vanlig fertilitetsutredning. Gynekologen pratade om fler blodprover, spermatest och spolning av äggledarna. Så skönt att inte behöva få ytterligare ett missfall innan vi blir utredda. Ska ringa till sköterskan på fertilitetsavdelningen imorgonen för få veta mer och boka tid. Känns som om saker helt plötsligt går åt rätt håll!