Vi över 30 som längtar efter första barnet
Isadora: Varmt välkommen!
Isadora: Varmt välkommen!
EGO: Har börjat må rejält illa igen... även om det är ett gott tecken, förmodligen, är det ruskigt opraktiskt när man ska sitta och rätta nationella prov...
Åker till mina föräldrar i Skåne över en del av sportlovet och då ska vi "komma ut ur garderoben"... ska bli skönt att ha gjort ett VUL innan dess (två dagar kvar!) så man vet om man faktiskt har något att berätta (har ju blivit snuvad på det tre gånger tidigare...).
Idag fick jag dessutom en riktigt härlig äggviteflytning = "slumklump" (kanske lite för mycket info...
), men jag har bara haft dem när jag blivit gravid. Hoppas bara inte att vi var för sent ute, tror inte det för tempen gick ner imorse istället för upp. Så nu känns det mycket bättre igen! 
Tack och ha en härlig helg i solen!För oss tog det sig på "morgongympan" ;)

Hoppas att du kryar på dig snart! 
Det sticker redan upp små blad som ska bli krokusar, snödroppar och tulpaner i rabatterna. Och idag sådde vi frön (parikor, tomater och chili) att ha på altanen i sommar. Vi hade det förra sommaren också, väldigt mysigt att äta egenskördade grönsaker, dessutom doftar det underbart om solvarma tomater...

Krya på dig!P.S Jag VET att mina föräldrar gifte sig av den enkla anledningen att alla skulle heta samma i familjen (ja, så där ser du var jag ärvt min romantiska läggning, ha, ha...) och de firade 40-årig bröllopsdag förra året, så...