Pingla35 skrev 2011-01-29 00:58:32 följande:
Stress ja! Sitter i soffan och kollar på solsidan, jävligt roligt!
Men har precis haft ett psykbryt på mig själv. Jag är så stressad på allt att jag ibland glömmer bort att andas.
Jobbet är piss med kollegor som inte gör sin uppgift utan lägger på det på mig fast de är utbildade i just detta som de ska hjälpa mig med
Maken tar ett glas vin och Irisch coffee och jag börjar bitcha om att han dricker för mycket.(Det kan ju sabba kommande ÄL

)
Tycker mina systrar pratar över huvudet över mig.
Kaffet hamnar på golvet när jag ska göra kaffe åt oss. Jag lackar ut helt och lägger mig på sängen.
Har sovit dåligt hela veckan och jag har match i morgon klockan 9. Och jag vill bara sova. Vad gör jag när jag tackat JA?
Stressad?
Vet att det stress som Du Ceke pratar om kanske inte handlar om det jag pratar om. Men allt runt om kring en borde ju påverka ens hela leverne. Behöver jag tala om att man är nere i en dip lagom till ÅL! Toppen!
Just i detta nu är livet piss fastän jag har två av de man älskar mest bredvid sig!
Vill ha barn nu!!!!!
Pingla: sätt dig på ett ställe där du trivs bra och kan koppla av, om du sen gör följande så kan jag lova dig att du kommer känna dig bättre och mer välmående.
*sätt dig ner, ta några djupa andetag. känn hur kroppen börjar slappna av.
blunda och tänk på något som får dig att må bra. du kanske ligger på en strand, solen skiner och det är bara du och maken där, myser och har det bra..
* var glad och tacksam för att du har ett jobb, för om du inte hade jobbet så skulle ni kanske inte kunna leva det liv ni lever. tänk på dom positiva sakerna som ditt jobb ger dig. när du har kommit hem och haft en jättebra dag.. tänk på den känslan som jobbet gav dig då. behåll den känslan och glädjen.
*tänk så här, klart maken ska kunna ta lite att dricka, han gör det bara för att koppla av lite så han ska ha en bra känsla i kroppen så han kan prestera så mkt som möjligt vid ÄL. så då blir det bra för oss alla.
*gud va skönt att få spela match på morgonen, det är underbart sätt att börja dagen på.. träffa brudarna och ha det skoj.. sen får jag hela dagen med maken att kunna njuta med.. en underbar dag helt enkelt..
*ta några djupa andetag nu och tänk glädje och avkoppling. säg efter mig "just nu känner jag bara glädje, känner mig helt avslappnad. idag är en bra dag"
*blunda och några djupa andetag och känn efter hur det känns i kroppen, du känner hur bra det känns i hela kroppen. du känner ett välbefinnande och välmående. när du öppnar ögonen så gör det med ett leende på dina läppar, gå till maken och berätta hur mkt du älskar honom och hur mkt han betyder för dig.
ha nu en underbar dag