Nemi76 skrev 2011-06-30 15:31:08 följande:
Jag brukar inte pilla på tappen så jag är rädd att jag inte skulle känna någon skillnad 
Ja, dels vill jag vänta för att avvakta om mensen kommer innan helgen och skulle det mot förmodan vara ett plus på stickan så hade jag i mitt lyckorus inte klarat av att sitta mittemot min kollega utan att avslöja något
Det är nästan så att jag inte kan låta bli att le bara vid tanken på att det kan bli ett plus.... Fast jag försöker vara realistisk och tänka att mensen säkert kommer...men jag har ingen riktig mensvärk heller... Fasen vad jobbigt det är att vänta!!! 
"Pilla på tappen" hehe, uttrycket roar... Ok, ja då e det "bara" att vänta ju... Jag började kolla tappen för några månader sen men inte regelbundet. Mer att jag bara vet hur skillnaden känns med mjuk eller hård, om jag kan känna att den e öppen eller ej.
Lyckoruset vid ett +... ojoj, ja det e kanske bäst man sitter ensam hemma med mannen bara och slår av all möjlighet till impuls-kommunikation den dagen...
Hjälp vad man längtar... ojoj.. den dagen har man ju verkligen drömt om ett antal gånger.
Känner såååå igen att tvinga sig va realistisk. Inte dras med i olika "kansken". Tror väl alla i tråden här vet hur den känslan är...
KRAM