Irmeline skrev 2010-11-05 10:02:21 följande:
Helgen innan jag plussade var jag nästan säker på att jag var gravid, var iväg på en helg med kompisarna.
Smuttade och drack väldigt lite, kanske totalt 1,5 glas vin under hela kvällen.
Du kanske kan se till att hålla ner konsumtionen nu när det är så osäkert?
Kändes dumt att vara spiknykter ifall jag var skenis, men i efterhand så skulle jag gärna varit det.
Hoppas det inte var det som gjorde att den dog... Man funderar ju. Jag har skyllt på allt från ett glas vin, förkylning till restaurangmat. Förmodligen var det helt enkelt ett kromosomfel..
Så här länge kunde jag hålla mig borta från tråden, haha.
Kan bero på att man är hemma och är ledig också.
Jag kan hålla med mig om att man inte behöver hälla i sig vin när man inte vet om man är gravid eller inte. Men det är väl oxå så att det finns dem som festat rejält utan att ha vetat och knytet klarat sig.
Har inte varit i din sits ännu och försöker sätta mig in i hur du tänker, går inte så bra pga erfarenhetsbrist. Men är det inte så att det är kroppen själv som tackar nej till besökaren om det är något som inte stämmer. Försök att inte tänka på om det är ditt fel på någotvis. Lätt för mig att skriva/säga men jag vill bara ge dig en liten "tröstpuff".
Nu är vi några stycken som väntar och hoppas på att det ska ta sig. Man vill ju ha ett konkret ja eller nej och inget väntande. Det gör man ju så mycket ändå. Ett starkt

eller så får tant röd komma på en gång så att man kan hoppas på nästa omgång.