Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Jojjo77 skrev 2013-09-22 15:08:34 följande:
    Hej alla! Har inte orkat titta in här. Inte så aktivt i tråden längre ser jag... Jag tar mig igenom en dag i taget. Jobbar med mig själv, för att hitta en balans. Intet nytt på barnfronten. Står i kö. Att stå i kö och vänta suger. Alltid. Spelar ingen roll om det är. För att köpa en tröja eller för att få ett ägg... Så är det. Hoppas ni alla mår bra.
    Förstår precis. Har tänkt en del på dig. Styrkekram från mig!
  • Saftmedbulle

Jojjo: Jaaa! Vad superspännande! Du har verkligen alla mina kroppsdelar oxå - jag hoppas verkligen att det
     är er tur nu!
    Styrkekram och lycka till!

• Saftmedbulle
    Irmeline skrev 2013-11-14 20:12:38 följande:
    Jojjo: vad kul för er!!! Håller allt jag kan ;) skönt att det händer något!

Och kram till er andra superbrudar! Aktiv till och från på FL, men aldrig hittat en sådan gemenskap som i denna tråd. Magiskt!
    Precis min åsikt! Kram till favvobrudarna!
  • Saftmedbulle
    Irmeline skrev 2013-11-28 22:53:51 följande:
    Hoppas det! Har lite flyttångest. Kommer behöva pendla till mitt jobb i sthlm. Men mannen har fått jobb där och vi har köpt hus, liite rimligare priser än Stockholm Glad
    Det kan man lugnt säga... Jag bor i Stockholm och man blir helt matt över bostadssituationen. Vi vill flytta på sikt, men det är ju så DYRT.... suck. Gillar annars Stockholm - flyttade hit från Skåne för en herrans massa år sen.
  • Saftmedbulle
    Jojjo77 skrev 2014-01-25 09:59:39 följande:
    Tack snälla, den behövs. Kram!

Jag går som i ett vakuum och väntar, väntar och väntar. Humöret går upp och ner och jag undrar bitvis vad meningen är med livet... Mestadels känner jag en likgiltighet till allt, inte bara barnbiten. Likgiltig är nästan värre än arg... Enligt info ska vi bli kontaktade snart. Vad det betyder, vet ingen. Kontaktade för samtal, påbörjan av hormoner, för att tala om när donatorn är redo. Who knows. 

Idag är det lördag och det är alltid något.

Kram till er alla.
    Hmm, förstår din känsla... ja, på något sätt känns det sundare att vara arg, men det tror jag du varit redan, så steget efter brukar bli likgiltighet. Vakuum är inte nyttigt för någon-hoppas verkligen att ni får någon sorts besked snart.
    Massor av pepp från mig i alla fall och försök hålla ut och hitta positiva saker i tillvaron (som lördagar!). Kram!
  • Saftmedbulle
    Jojjo77 skrev 2014-01-28 14:08:26 följande:
    Uppdatering med positiv touch Vi har en donator på g. Nu närmar det sig. Snart kan det hända. Mörker blir till ljus och jag känner att jag kan andas igen
    Wiiha! Vilken underbar nyhet. Håller fetaste tummen för er och väntar med spänning på fortsättningen.
  • Saftmedbulle
    Jojjo77 skrev 2014-02-02 16:51:16 följande:
    Tack så mycket Hjärta Jag är i en känslomässig bergochdalbana och vet snart inte vad jag tycker eller känner. Men, det blir nog bra...

Klart det blir bra! Som tur är funkar sånt oavsett vad man känner. Pepp!
  • Saftmedbulle
    Irmeline skrev 2014-03-15 22:33:18 följande:
    Jojjo hur mår du? Hur går det med allt? Hoppas du mår bra vad som än händer. Kram
    Tänker oxå på dig, Jojjo... Pepp!
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet