Vi över 30 som längtar efter första barnet

Hej alla! Här var det ingen aktivitet alls ser jag
En liten uppdatering från mig. Nu är jag igång och kör en testcykel inför äggdonation. Det innebär att det börjar närma sig vår tur! Jag tar nässpray för att nedregleras, d v s hamna i klimakteriet, för att sedan ta tabletter för att byggas upp och vara redo för att ta emot ett ägg från en anonym fantastisk kvinna någonstans därute! Man gör en sån test, för att, ja, se om allt funkar. Sen blir det uppehåll med mediciner, tills vi har en donator och då sätts allt igång igen, men då på riktigt.
Det känns jättespännande att det äntligen börjar hända något att vi är igång igen, även om det nu inte är det roligaste man kan tänka sig, som vi är igång med, men ja, ni fattar nog vad jag menar. På något konstigt sätt så blir man härdad i allt det här onormala och helt plötsligt så sitter man i en situation där det här för oss är normalt.
Så är läget nu i alla fall
Tack alla ni för snälla och peppande kommentarer! Jag hoppas att det går nu att det är vår tur. Har en positiv känsla inför allt detta just nu, så jag griper tag i den och tänker bara framåt, ingen backspegel denna gång. Nu får skiten vara över!
Håller med er! Finns INGEN tråd som denna! Ni är alla helt fantastiska och jag tror aldrig att jag kommer att glömma det stöd som ni alla gett mig under år av motgång. Det har ju tyvärr blivit så lång tid nu... Inte riktigt vad man väntat sig när vi startade "försöka-skaffa-barn" verkstaden hösten 2010...
Kram till er alla fina tjejer

Liten uppdatering. Sprayen har funkat, så jag är nedreglerad. Sprayar fortfarande, men äter nu också östrogentabl för att bygga upp mig. Snart dags för VUL för att kolla slemhinnor. Mår halvbra. Är lite nere och livet känns tungt, igen. Men, men, skam den som ger sig.
Alltid runt juletid som vi håller på med allt sånt här. Känns tufft. På julafton är det två år sen vårt missfall...
Trevlig helg till er alla!
Tack alla för peppet! Mår bättre och bättre, tack och lov