4 missfall.. Finns det hopp?
Beklagar att även din mens dök upp man blir så bitter men tydligen är de bara att ta nya tag :(
Underbart Najje jätte grattis till er! Så skönt att höra att de kan gå vägen!
Jag har en jävla idiot till läkare (ursäkta språket) men ja e så jävla förbannad och besviken och ledsen på henne! Hon behandlar mig som en idiot. Har ringt i 3 veckors tid och bett sköterska om att ja behöver medicin dom har lämnar lappar till henne men hon har ignorerat mig jag har ringt en gång i veckan och bokstavligt talas skällt ut sköterskorna men dom kan ju inte föra nått, så nu e prednisolonet slut..... Snälla finns de någon läkare i Göteborg som e bra och som skriver ut medicin???????? Va ja förstår så har man inte rätt till ivf förres man försökt blir gravid 1 år va händer efter ett år? Skickas de remiss till repro och hur lång tid tar de sen då innan man får sätta igång??? Gjorde ett grav test i morse ska ha mensen i veckan så de e väl kanske lite tidigt men ja känner på mig att mensen kommer komma, så här e vi ledsna både ja å sambon 7 månader försök nu utan plus, fattar inte detta!!! På riktigt ja ger snart upp detta med barn de tar för mycket på mig och vårt förhållande! I snart 4 år har vårat liv och förhållande handlat om att göra barn å ingenting annat, är de verkligen värt allt detta helvete?! Om de aldrig går ja tänker inte leva ett liv utan barn de finns inte i min värld!! Alla som hängt i denna tråden i många år nu har ju lyckats! De e ju helt fantastiskt undra hur många år till de ska ta innan man själv lyckas!
De känns som om denna tråden hållet på att dö ut, ingen som knappt skriver här längre =( hur mår alla? hur går de för er? många har ju förflyttat sig till den andra tråden (Vi som är gravida) vi får hoppas att vi andra också kommer dit någon dag men fram tills dess är resan lång!
Själv är jag gravid i v.6+0 idag känner ingen symptom alls så de kan lika gärna gått åt skogen redan nu men jag får vänta i två veckor till tills de är dags för vul! kämpa på alla
Tack! denna gången tog de sig på 7:e försöket trodde aldrig jag skulle få ett plus =)
Jag tar progesteron, trombyl, fragmin och prednsiolon sen massa andra vitaminer som vitakalk, d-vitamin, folsyra och mitt val sport just de omega 3 också =)
Ska på vul den 11/6 och då ska jag vara i v.7+6 så då hoppas jag på att få se ett hjärta! tycker inte om att jag inte har någon symptom dock, vill hellst ligga med huvudet i toa hålken hela dagarna för då vet man att allt är som de ska! när man varit gravid 7 gånger innan denna så vet man ju hur man ska må och ja mår för bra nu och de oroar mig!
Hoppas så att detta blir 8:e gången gillt =) och 4 år senare. Tänk va lycklig jag hade blivit då
iod82: håller tummana för dig att de tar sig snart och att ni får ett plus.
Barbaboo: tänk att de snart är dags =) jisses va tiden gick fort. Nä man får INTE ge upp även fast man vill ibland för man orkar inte med allt negativt livet och detta ständiga kämpandet för att få ett barn! tog inte du prednisolon också?
Är det någon som funderat på att blogga någon gång om detta elända som vi går igenom?? man kanske kan hjälpa andra tjejer tidigt i deras elände med medicinering m.m immunologi!! här i Sverige måste man ju få 3 mf innan man får hjälp å de e ju inte klokt, kanske om man delar med sig av sina erfarenheter så kanske dom slipper de. Jag vet inte men ja funderar på de ibland dels också för att få skriva av mig av allt negativt jag bär på.