• Ninninn

4 missfall.. Finns det hopp?

Är de någon som kan eller vet något om cystor på äggstockarna??? När ja gjorde vul i måndags så hade jag tydligen en cysta på 4 cm är detta farligt? Hon sa att den oftast försvinner av sig själv men får ja kraftiga smärtor måste ja in akut! Hoppas ju verkligen inte att detta påverkar graviditetern nu!

• Ninninn

Ok va skönt att höra! Då hoppas jag den försvinner!

• Ninninn

Detta är 3:e gången jag fått se hjärtat slå så man vet aldrig! Har väldig värk i rygg och höft så jag vet inte men hoppas gör jag fortfarande!

• Ninninn
    Den lilla M skrev 2012-06-17 18:19:31 följande:
    Jag köpte en doppler i vecka 12, vilket har varit en riktigt bra livlina för mig när nervositeten har tagit över eller som nu senare i graviditeten när jag inte har känt rörelser på några timmar. Det finns ju alltid en risk att man inte hittar hjärtljud nångång pga att den lill* har lagt sig på något konstigt ställe eller så, men då kan man testa igen efter 3-4timmar.
    Vart köper man en sån doppler?? hur tidigt kan man höra hjärtljud?
  • Ninninn

Ok tack! Läste att man kunde höra hjärtljud först i v.12

• Ninninn

Jag ska på vul på tisdag och om de finns nått där då som lever så ska jag då ara i v.10! har inte direkt någon symptom så jag vet inte men ja kämpar vidare! Hoppas alla får en bra midsommar i morgon!

• Ninninn

Senast ni höll tummarna gick de ju bra så vi hoppas de gör de även på tisdag :)

• Ninninn

Börjar blir så sjukt nervös för vul i morgon! Tror inte de finns nått kvar där inne känner absolut ingenting! Orkar inte fler ma. Måtte den lille leva!

• Ninninn

Grattis barbaboo till lilla Selma :)

Svar på tråden 4 missfall.. Finns det hopp?