CN83 skrev 2012-07-04 09:42:31 följande:
Ninnin: tänker på dig idag.. Hoppas att allt går bra.
Skulle du höja prednisolonet till nästa försök?? Förstår dej helt. Klart att läkaren inte menade något illa men det gör ändå så ont kan jag tänka mej. Man vill ju liksom inte ge upp. Speciellt inte när man inte provat precis allt.
Hur tänker ni göra nu framöver? Stor kram till dej iaf.
Min mens har fortfarande inte dykt upp såå det lär bli en lång dag idag med väntan på att se om vi kanske lyckats..
Nu blir de inga mer försök till vi har varit i Aten och fått reda på om de e nått fel på mitt immunförsvar! dessutom lär inte mensen komma tillbax förrens om ca 2-3 månader å innan dess kan vi ju inte försöka! jag kommer höja dosen pred sen men hoppas ju då att de hittas något fel på mig i Grekland!
Är de ingen utav er andra här med upprepade mf som funderat på Aten/London?? tiden går ju men visst kan man lyckas finns ju massa bevis på de i tråden "vi som är gravida efter upprepade mf" men jag kommer aldrig att lyckas här hemma jag har försökt med all medicin som ges och de går ändå inte!
Nu är iallafall fostret ute och jag är hemma igen! mycket ska man vara med om! lyssan på de här! låg bredvid en tjej i 20 års åldern inne på rummet innan operation och hon bara grät å grät konstant i en timma (för sen körde dom upp mig) hon paratde i telefonen i nästan 30 min och sa att hon skulle ta livet av sig och att hon mådde så dåligt! JO TACK JAG VET PRECIS! vet inte va hon gjode där men fan va jobbigt de va att höra på! sen när jag vaknade upp på uppvaket de första jag hör är bebis skrik då ligger jag på samma upvak som dom som gjort kejsarsnitt! hur kan de gå till så här är inte de lite respektlöst? där ligger jag och skrapar bort foster nr.9 och där ligge hon överlycklig med en bebis!