tussan11 skrev 2011-10-31 09:52:04 följande:
Ninnin82 , jag är ju lite ny, har inte testat något ännu. Men jag märker hur jag drivs närmare o börjar famla efter hjälpmedel, tabletter, läser allt jag komnmer över.. Jag har en ny sambo. Pappan till min dotter (6år) är en annan, så visst funderar jag på om det är vi , (el att jag stöter bort).. men tror någonstans att det är jag, mina ägg. Vet inte varför men har bara den känslan. Min utredning har precis startat så jag har ingen aning..
Nu inväntar jag äl, o ska inte försöka bli gravid denna gång. Inte förrän efter spolningen v 48. O bara för det får jag väl en jätte tydlig äl denna gång, o så ska jag bara sitta här o får inte försöka. Har lovat min sambo el vi har faktiskt bestämt tillsammans att vänta. Försöker fokusera på min träning, som jag lagt lite på hyllan pga denna bebisverkstad. Nu ska jag träna som jag brukar. Vad lätt det är att stanna upp livet när missfallskarusellen sätter igång.
Är det någon som har erfarenhet av spolning? Just nu har jag ju dessutom svårt att bli gravid, då mitt äl sekret försvunnit. Men kanske är det en rubbning efter sista missfallet.. Hoppas på att spolningen ska kunna göra något bra med min kropp..
Nu ska jag o min underbara dotter baka muffins(höstlov) sen blir det biblioteket!
Varma kramar till er alla o marieh, tänker på dig idag!
Ja va också inne en sväng på att de va mina ägg, typ dåliga ägg som blev befruktade varje gång men ja har pratat med många läkare om de och dom säger att om man har dåliga ägg så blir dom inte ens befruktade så då släppte ja tanken om de därför e ja inne på immunologiska orsaker nu!