• 771

Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!

Hej. Var i torsdags på Kub och fick helt chockad resultatet 1:2. Jag tror att nackspalten va 4,1 mm men de hade lite problem med mätningen av den då fostret låg långt ner i magen, var tvungen att göra vu för att ens kunna mäta. Så nu har jag tid för mkp nu på måndag, man sitter ju lite på nålar det enda man vill är ju att få svaret direkt, å då ett positivt svar helst. Är det någon som haft så dåliga resultat som mig men ändå fått bra resultat senare???

• 771

Jo om man tänker positivt så e det ju alltid bättre att få veta snabbt å 50/50 e ju ändå ok odds. Hade det funnits lotter med den vinstchansen så hade man ju lätt köpt ett helt gäng ;) Härligt att höra att allt gott bra för dig Jolly :)

• 771

Mamma40 plus. Håller tummarna för er. Var själv på ett moderkaksprov idag och har nu bara den eviga väntan framför mig. Läkaren sa att vi skulle få beskedet på snabbtestet i början av nästa vecka men det ser inte så ljust ut för vår del. Vi hade 1:2 på kubtestet och nu när jag gjorde mkp så frågade läkaren om de sett näsbenet på kuben?? Det är väl förknippat med ds, önskar att vi fått mer information redan på kubtestet så man fått mer "kött på benen", jag tycker om att ha all fakta så blir det lättare för mig att hantera allt. Tycker inte alls om denna eviga ovisshet och väntan :(

• 771

Tack, hoppas på det bästa givetvis men är "beredd" på det värsta. Tyvärr får vi nog vänta till nästa vecka på svar då det e en xtra röd dag denna veckan.... Håller tummarna för dig med :)

Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!