hej hej!
tänkte skriva lite nu då Nova är på dagis och jag är hemma själv med Meja, hon sover så gott på balkongen, var ute och gick och gick och handlade lite efter lämningen. såå skönt att komma ut. Idag är det första dagen som jag känner mig helt mammaledig för sambon började på sitt nya jobb idag! ( samma för andreas såg jag xgirl!
jag har haft det bra ändå att han varit hemma så länge från att Meja föddes.. det behövdes, har varit så utmattad, men vi har tjafsat en del... men känner att det bara kommer bli bätre nu då vi är från varandra, så vi kan längta och sakna varandra!
bara det att nu blir det lite nya rutiner på morgonen...förut har vi ju haft varannan dag, jag vänjer mig nog snabbt men eftersom sambon åker runt 7.15 varje morgon och nova behöver ju inte upp så tidigt, så gör ju jag allt på morgonen med barnen.. men idag så hade hon vaknat och satt och åt frukost medhonom.. så det var skönt!
det gäller bara att planera, lägga fram kläder osv.. så blir det några moment mindre på morgonen!
am zandra: jobbigt med din mage, är ju inte så konstigt att den är så nu efter allt som händer runt er! har du testat proviva? det är ju dyra produkter men så himla väl värt! jag var och köpte några små proviva tidigare, min mage är i uppror idag och jag känner faktiskt att det lugnat ner sig!
men vad lustigt med noahs feber! är han bra nu idag då?
Nova var precis likadan i sön kväll, hon somnade halv sex då vi kom hem från ett lekland!!
sen tyckte sambon hon var så varm vid 21... och hon hade 40,1 i temp då! men sen hade hon bara 38 på måndagen och sen försvann den! knepigt! hon sov för övrigt till 8 på måndag morgon! trött eller?
barbamamma: jag har nog inte kommenterat angående dina syskon osv, hoppas allt lugnar sig och att ni får nog klarhet vad som hänt.
vad ska du läsa?
pilea:vad ska du läsa, samma som barbamamma?
vilken kommentar från sin man om den som tjänar mest gör inget hemma, jag skulle blivit jättebesviken! 
xgirl:vilken jobbig pms!
skönt att få ordning och reda, finns ju så mycket smart förvaring!