x-girl: så fin tvättstugan/hallen blir då

. härligt med mer förvaring!!
vilka framsteg du gjort med kbt, duktig du är
stackars lilla Iza att örat blivit blodfyllt igen

.
det är 6 mil till Gävle..men nu har han ansökt om lägenhet i Karlholmsbruk också..
evanor: tack, det går väl sådär, jag mår inte så värst bra varken psykiskt eller fysiskt

. vi bor i en hyreslägenhet och jag står i kö till andra lägenheter, men det är så'n lång kötid

. och studentboenden finns det inga här, jag pluggar ju på distans. jag hade önskat att det funnits andra lösningar.
va mysigt det lät med att du satt eldvakt, gud har alltid drömt omatt få vara med och fånga egna kräftor!!
barbamamma: men herregud, att du orkar med din karl alltså

. nä fy tusan, vet inte vad jag hade gjort om jag fått uppleva en sån sak. en vuxen man borde väl veta vad han tål eller ej och att du sen får stå och torka upp spyorna alltså. nää gud va äckligt!!
hoppas du verkligen får din lia på det sjukhuset, bådar ju gott i såna fall inför framtiden

.
Ain: ååh så fin Benjamin är, han ser så stor ut

. ja Miriam också för den delen när hon sitter och blir flätad. tårtan ser himla fin ut,men är det sp?? Noah är inte så förtjust i att leka med lego, så jag funderar på att göra någon Shrektema.bara det att jag inte är något förtjust i sugarpaste så jag funderar på hur jag ska få ihop en då

.
va roligt om du ska läsa tyska
jag tror mest bara det handlar om att få en lägenhet NU för Dan's del.han har ingen ro att vänta nu när han väl accepterat faktumet. men jag tycker det är taskigt av honom att varken tänka på barnen eller mig i detta läge. det är himla svårt att få lägenhet,men han har iaf ganska gott om köpoäng då han stått först i alla våra hyreskontrakt.vilket jag ångrar bittert nu då, men men..
jag orkar inte kommentera så mycket just nu. magen är någorlunda okej nu, men är jättedeppig, har ont i bäcken + har någon form av ryggskott. jag hade det första seminariet med min grupp idag, kände mig så jäkla utanför på något vis

. hoppas det blir bättre nästa gång. jag har inte kommit in i studierna helt, mycket är ju en repetition av vad jag läste för 2 år sedan så jag har ingen riktig motivation till någonting...