x-girl: så synd att huset inte var i så vidare bra skick!! va irriterande att det alltid verkar bättre än vad det är! men ni kommer säkert hitta ert hus, förr eller senare iaf

.
jo Dan vart sjukskriven förra veckan pga sin influensa så när han ringde o talade om det så tyckte hans arbetsgivare att det var okej. han är med i metall så det är ingen fara så, men hans arbetsgivare är lite speciell o sen går det allmänt dåligt för företaget så de har väl inte råd att vara en man kort.
på onsdag får vi resultatet på Noah's utredning och Dan's utredning skulle bli klar innan jul iaf..
barbamamma: grattis till resultaten på proven, läste ju att båda hade gått igenom

. tycker du är skitduktig, måste ju boosta självförtroendet en hel del

. jag är iaf imponerad!! jag förstår att du inte har samma tid att sitta här, det har inte jag heller fastän jag inte går utbildning

. hoppas verkligen du känner at det går bra på Lia nu också när allt annat funkar så bra

.
jaha så lilleman har snaggats, får man se en bild kanske??
så skönt att höra att det kommer att lösa sig för Fredde med hans studier

. jag tyckte inte alls det var dåligt utbud med tanke på att han inte har några slutbetyg!! och om han sköter de studierna ordentligt så är det ju faktiskt yrken som de tittar lite mellan fingrarna vad gäller gymnasiekompetensen!! bättre än att gå hemma iaf

.
igår bröt jag ihop totalt!! har ju annars varit på ganska bra humör i flera månader, känt att allt flutit på, men igår var det som jag kraschlandade

. har aldrig bott helt ensam så det är kanske inte konstigt att det blev en sån konstig grej nu då. första helgen barnen är hos Dan o jag blir sån här. herregud säger jag bara. grät mig igenom dagen bortsett från då jag var till Dan o barnen o drack glögg. idag känns det väl något bättre iaf..tror jag..törs inte känna efter

. precis som du säger barbamamma så får jag sysselsätta mig för att få dagarna att gå. och egentligen har jag jättemycket att göra, ska bla fixa julkalendern till ungarna och sånt..
idag var jag på möte pga tierpsmodellen och hon sa att det nog är bäst om jag kommer ut i någon aktivitet efter jul så jag slipper gå hemma och grubbla så mycket. jag sa att det har funkat jättebra med barnen hemma för det är mycket lättare än när Dan bodde här, men rutinerna som barnen skapar genom sina behov, det är bristen på de som gör att hela vardagen raseras för mig när de är borta. så jag hoppas verkligen jag får någon praktik eller nå't efter jul, jag kan ju inte sitta o gråta mig igenom varannan vecka. dessutom har jag seriösa matproblem, kan knappt äta ensam. allt är jobbigt just nu. men det är bara 4 dagar tills jag får ha barnen igen, försöker tänka positivt samtidigt