Hej. länge sen jag skrev här. skriver bara till sandra just nu, men er andra skriver jag till på fejjan!
sandra: ÅÅÅHvad söta barn!! blir så glad av att se bilden. Hur mår du nu? förstår att det är tomt efter barnen, men jag tror du vänjer dig, du får hitta på nåt, nån ny hobby? Jag har en plan i huvudet.. att sy onepiece till barnen...haha.. men bara i huvudet än. gruvar för att ta mig an det!! får se om det blir av
Idag var jag till läkare, har en knöl i ena bröstet och har gråtit senaste nätterna så nu tyckte jag det var nog, kund inte ligga på mage för det gjorde ont. läkaren tyckte den satt som i muskeln, som inflammation men tyckte jag skulle få komma på mammografi och provtagning. Jösses vad rädd jag blir nu.. min mamma gick ju bort i bröstcancer efter att det spritt sig till skelett och lever.. min mormor som gick bort i maj i år hade bröstcancer för nåt år sen och så fick jag nyss veta att hon även hade levercancer nu på slutet!! jag försöker intala mig själv om att det inte är nån fara, det är en inflammation eller mjölkörtel...
direkt efteråt så var jag på utvecklingsamtal, helt trött i huvudet nu, lite mycket känslor av dagen. Nova är jätteempatisk och omtänksam och hjälpsam, men lite försiktig och låter gärna andra gå före samtidigt som hon är väldigt envis och håller fast vid en sak om hon ska ha den och delar inte med sig..
så det får vi jobba på, hon ha åxå gått tillbaka att vara nära personalen utomhus ... nån som har nån ide hur vi ska puscha henne ?
Till nåt äckligt...Jag fick med mig tvätt från dagis idag, hon hade både kissat och bajsat på sig idag, då hon var på en annan avdelning, hon måste påminnas om toabesök ibland och speciellt om hon är på en annan avdelning där hon är lite försiktigare och inte vågar säga til. Hon har aldrig bajsat på sig och blev helbrydd när jag kom hem med bajset kvar i trosorna, alltså en bajskorv!!! spolar man inte ner sånt i toan??!!!