Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Jag som skulle vara inne o skriva här hela tiden när jag blev ledig..... Dagarna bara försvinner iväg ändå, fullt upp mest hela tiden tycker jag!
Har haft deppigt här ett tag nu med, finaste kissen Jack Sparrow gick bort för två veckor sen o han är mycket saknad...
Han var bara 6 år så han borde haft länge kvar, men vi tror att det var hjärtat, dels gick det på nån minut, dels så vet jag att det finns i släkten... Förbaskat trist i alla fall, han var en stor personlighet!
Annat nytt på fronten är att bonusen lyckats bli utsparkad från arbetsförmedlingen....
Blir arg bara jag tänker på det
Sambon är ju inget vidare på o säga ifrån heller så vi har inte direkt varit sams... Hade det vart en av mina hade dom fasen inte kommit in i huset igen förräns dom gått till AF o fixat det hela!!!!!!
Men tack o lov så hade bonusens farmor fått höra detta så hon ska åka med honom till AF förmodligen imorgon, heja heja!!! Ska försöka prata med henne oxå om att hon gärna får vara med o "jaga på" honom i fortsättningen oxå...
Barbamamma: hu för bihåleinflammation!! Hur går det med studierna, fullt upp nu så här mot slutet av terminen? Men ni får väl lite julledigt i alla fall?
Am zandra: Ang trots så har alla mina barn varit såna att det helt enkelt brukar funka bäst o ignorera domprecis som du säger. Likadant vid riktiga ilskeutbrott, ingen ide o försöka diskutera o prata då, utan bara o lämna dom ifred . När dom väl lugnat ner sig kan man prata. Det där är ju så olika! Men jag förstår att det tar på humöret!! Känner att jag är inte världens roligaste mamma just nu, ont i kroppen o otymplig...räknar ner nu o humöret är inte det bästa... Stackars Ida...
X girl: har ni vart o kollat på fler hus? Kul o kolla hus tycker jag, hoppas ni hittar nått som passar!
!!!! Det lät inget vidare, stackars Alwin!!!
Det varken kan eller vill man föreställa sig hur man skulle reagera på ett sånt besked....

Jag blev igångsatt för jag fick högt blodtryck, igen... Men allt gick jättebra, o fort o vi mår bra båda två. Återkommer! Ha det bra allihopa i alla jlbestyr...

hur ska jag klara mig???!!! Så långt borta.....