• 123petra

    trillingar

    hejsan, 


    Fick veta på VUL att vi ska ha trillingar, detta kom som en chock då vi tänkt oss 1 liten till som vi har tre små skönheter sen innan på 2, 3 och 4 år fast nu har chocken lagt sig så ser verkligen fram emot att få tre små underverk. är i vecka 12 och ska nästa vecka och se om det är enäggs eller fleräggs. Är det någon som har eller väntar trillingar vore det kul att få komma i kontakt med er. 

    /Petra 

  • Svar på tråden trillingar
  • maximum

    Wow va häftigt. Grattis till er. Lär ju förändra eran situation ganske ordentligt. Bil, bostad mm

  • Nea76

    OJ! Grattis...vilken grej!! Det finns en hel del trillingmammor här på FL, de ger sig säkert till känna snart. Själv har jag bara tvillingar och ligger i bebisverkstan igen...vi har skojat lite om trillingar...men en enling duger alldeles utmärkt!! Flört


    ღ stolt tvillingmamma ღ
  • Astakvasta

    Oj grattis!
    Vad spännande. Jag vet att det finns tvillingföreningar "ute i vanliga världen", det måste ju finnas för trillingar också. Där, och av trillingföräldrar här på fl, kan ni säkert få bra tips, vissa tvillingtips kan ju säkert användas av trilling familjer också.
    Wow! Lycka till med alla barnen

  • sandras3

    grattis till dom tre små

    jag fick trillingar i maj i år
    det är mycket jobb men heeeeeelt underbart

  • Kitty 1982

    Gud vad kul, grattis, Het underbart att vissa kan få så många barn Snacka om utvalda.

    Stort lycka till

Svar på tråden trillingar