Inlägg från: Pillan2012 |Visa alla inlägg
  • Pillan2012

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Är SÅ jävla less :( På dag 14 nu efter första riktiga bllödningsdagen efter mf, dag 16 efter spottingarna.... Och ingen jäkla äl på G. Varken flytningar eller positiva äl-test :( SUCK!!!!! :(

KRAM Capiche!!!

• Pillan2012

Dag 17 efter mf-blödningen (26 dagar sedan embryot kom ut, blödningen startade 9 dagar senare) och ingen jävla äl på G, blir så jäkla irriterad!!! Tempen låg (men hoppig), MYCKET vattniga flytningar och äl-testen visar utslag alla dagar men inte lika starkt som kontrollstrecket. SUCK!!!!!

• Pillan2012
    lilaemma skrev 2012-09-26 07:35:48 följande:
    Jobbigt! Har du kollat med gravtest om du fortfarande har hormoner kvar?
    Nej, det har jag inte. Men tagit blodprov o mätt och det hade sjunkit från 2000 till 300 på bara 2 dygn och det värdet var för 2 veckor sedan, så borde ju sjunkit ytterligare ner till noll nu.... Tycker det är lite konstigt men det är väl bara att vänta.....
  • Pillan2012

Äntligen, känner igen min kropp igen!!! Molvärk som attans igår och idag en liten tempdipp och ursäkta men enormt mycket äggviteflytningar, mycket mer än normalt. Så ja, ÄL på G, kanske idag? Eller under helgen.  Idag dag 19 från blödningen och exakt 4 veckor sedan klumpen kom ut...

• Pillan2012

Grattis till graviditeten greeneyes!!! Här är jag på dag äl+4, tiden går galet långsamt :) bara att vänta på BIM nästa helg,snark....

• Pillan2012

SSB: prova göra den discarded och se vad som händer då. Oftast vet man ju rätt bra när man hade äl, då brukar jag gå efter det istället för vad FF menar. Denna gång är vi dock överens :) www.fertilityfriend.com/home/151d7f, ägget släppte på lördagkväll och det stämmer, hade vansinnigt ont i några t immar när vi satt på en kräftskiva :)
    ÄL+5 idag så 1 vecka till sen kan man kanske testa :D

• Pillan2012

Har en härlig och hoppingivande kurva på G www.fertilityfriend.com/home/151d7f :D Så här såg det ut när jag plussade med dottern i augusti 2066 oxå :) Har massa flytningar och molvärk också så HOPPAS nu att det tog sig redan första försöket efter missfallet :)

• Pillan2012

Tack vad söta ni är capiche och MissBoring. Faktiskt, mår precis som sist dessa dagar, då jag var gravid menar jag, innan missfallet. Illamående och molvärk. Hade även då ordentlig temp-dipp dessa dagar så känner mig hoppfull igen :) Känner mig gravid helt enkelt...

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*