Inlägg från: Thaleya |Visa alla inlägg
  • Thaleya

Är det ok att er 14-åring sova över hos flick- pojkvännen, och är det ok att flick- pojkvännen sover över hos er?

Har inga barn, men mina föräldrar brukade förbjuda mig att sova över hos killarna de inte gillade. men lät mig sova hos de de gillade. vare sig jag dejtade dem eller ej.

• Thaleya
    JuliaåRonjasmammis skrev 2010-09-24 23:31:17 följande:
    Hm, som ett slags kontroll över vilka du umgicks med, kanske? No offence, det var likadant för mig, jag förstod mig aldrig på varför de gjorde den där skillanden.

De som resonerar som Thaleyas och mina föräldrar får gärna svara på varför de gör så!
    mm ja det var helt enkelt kontroll från deras sida. konstigt då de ibland kunde låta mig sova hos killar de aldrig träffat helldre en någon de träffat ett par gånger men fått ett sämre intryck av. Vill helst också veta varför de gjorde såm, tycker inte att det känns rätt, såvida de inte fått en extremt dålig intuition om killen. fast så var det inte i mina föräldrars fall.
Svar på tråden Är det ok att er 14-åring sova över hos flick- pojkvännen, och är det ok att flick- pojkvännen sover över hos er?