• sär skriven

Vad tycker ni om Lidl?

Brukar gå snabbt och smidigt att handla på Lidl men är knappast något ställe där man storhandlar. De har bra basvaror, mjölk, bröd m.m. som dessutom är ganska billigt (tror mjölk kostar runt 6 kronor litern). Jag handlar bara på Lidl ibland om jag kör förbi och kommer på att jag behöver något.

Men vet människor som avskyr Lidl dels för att de inte gillar butiken, kassorna är konstiga och deras personalpolicy är gräslig, och så vet jag människor som aldrig skulle sätta sin fot på Lidl för att de är "för fina".

Själv bryr jag mig inte om att vara "fin" eller huruvida andra människor är det. Behöver jag mjölk kan jag lika gärna handla den på Lidl.

Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven
    LjubaviMoja skrev 2010-09-15 12:58:29 följande:
    Vad gäller personalen har inte jag märkt något dåligt alls, har bara bra erfarenhet utav dom, Det är bara kassorna som är så kassa.
    Men det är ju skillnad på "personalen" och "personalpolicyn".
  • sär skriven
    LjubaviMoja skrev 2010-09-15 14:06:50 följande:
    Men jag skrev vad JAG  inte gillade med lidl och det är kassorna, personalen har jag ingen dålig erfarenhet av.
    Okej, jag kanske missuppfattade dej. Jag uppfattade att du besvarade frågan "Vad är fel med personalpolicyn?" med "Jag tycker att personalen är bra."
Svar på tråden Vad tycker ni om Lidl?