Vad tycker ni om Lidl?
pindile skrev 2010-09-16 21:05:17 följande:
Beror ju kanske på vart man bor om man tjänar på att åka runt. Vi måste tex åka 3 mil bara för att handla öht, så då kan vi gott ta ett par km extra för att handla på ett extra ställe.Hur menas med starka? jag har bara gett svar på det jag vet nåt om. Om nån skriver nåt som jag ju vet från insidan inte är sant så måste väl jag kunna svara på det utan att nån tror att jag är en lidl-agent som föröker värva folk via nätet;) haha
så klart får alla ha olika åsikter och upplevelser, men jag upprepar mig, detta är ett disskusionsforum, vill man inte disskutera så hör man inte hemma här inne:) då får man ta o hitta ett åsiktsforum istället (om det nu finns nåt sånt....haha)
strunt samma, jag hoppas att om ni nån gång hanslar på lidl får ett bra bemötande och blir nöjda med era inköp, vill ni inte handla där så är det väl bra med det:)

Lika bra att du ger upp.. Vissa har redan bestämt sig för att allt med lidl är tolt skit.. och vad man än säger så tycker dom så som dom har bestämt. så är det bara..
Jag blir också grymt frustrerad. speciellt på detta med personal politiken. men oftast försöker jag låta bli att ta den diskussionen nu mer för man blir bara irriterad...
Vill folk betala mer än dom måste för sin mat så får dom ju göra de då.. Så kan vi sitta nöjda hemma med våran mat med bra ( ja faktiskt) kvalite och njuta av mer slantar i plånboken..
Kan tillägga att jag har en hel del erfarenhet av minst två större matvarukedjor i detta land och vet att det förekommer en hel del skit i era "fin butiker" som skulle få er att häpna...