ThePointOfItAll skrev 2010-09-16 13:05:25 följande:
Sådär... Butiken i vår område har väldigt otrevlig och ohjälpsam personal.
*Man får inte använda kundkorgarna till att lägga ned varorna i efter man betalt(de har ju inga normala kassor), utan förväntas slänga ned allt i kassar, bära dem till bänken på motsatt sida och sen packa om. Jättesmidigt när man har småbarn med sig, NOT!
*Halvdåligt sortiment, vissa saker köper jag enbart på Lidl, annat köper jag verkligen inte där, ex. bröd och chark.
*Maken blev odiskret förföljd av väktaren därinne sist, alla svarta män är tydligen potentiella rånare...
Går ofta dit positiv och hem irriterad p.g.a personalen, undviker butiken helt enkelt.
men usch va tråkigt....får jag fråga vart du bor? jag brukar alltid föra vidare när jag hör sånt här för att undvika att det händer fler.
Det ska inte få vara så i en Lidlbutik, för vi har stort fokus på trevlighet mot kunderna och konceptet att kunden alltid har rätt. Funkar oftast väldigt bra i vår butik och vi får mkt komplimanger av kunderna för detta.
får jag fråga varför du inte vill köpa bröd och chark på Lidl? Vi har ju hälften scan och andra svenska märken i det färska köttet och på lidl är man mkt noga med fraktsätt av kött och kyl+ att man gör ständiga kontroller på temp och liknande många ggr om dagen.
brödet är ju nästan uteslutande skogaholms, innan fanns även pågen, men inte längre.