Inlägg från: Pochahontas |Visa alla inlägg
  • Pochahontas

Min Son är inne på Flashback, hjälp?

TS: Tråkigt att läsa vissa idiotiska inlägg här... Du gör ju helt rätt! Du kan inte så mycket själv - därför frågar du! Det är väl självklart att du ska försöka ha koll på vad ditt barn håller på med. Tänk om alla föräldrar brytt sig lika mycket.

Sen tycker jag att vissa vuxna är patetiska i sina diskussioner om att respektera de unga. Det är klart att man ska respektera deras privatliv, men är en ung tonåring fullt kapabel att fatta alla beslut själv? Slutar man att behöva en förälder när man blir tonåring? Nej, verkligen inte!!! Det är sorgligt med föräldrar som inte vågar vara föräldrar längre, utan mer kompis... Det är en förälder barnen behöver som mest! En förälder som bryr sig, sätter regler och gränser och är ett föredöme!

Så kör på, TS. Ha du koll på din son, och fortsätt med det. Och fråga mer om du undrar något.

Använd Google, för sjutton!!! www.google.se
  • Pochahontas

Men herregud! Det är väl för sjutton inte nåt fel med att hon frågar! Jag blir jäkligt irriterad på vissa här. Så vad menar ni att TS skulle gjort istället för att fråga? När hon nu inte känner till FB, menar jag.

Och är det så jäkla konstigt att man inte tror så väl om FB? Jag har själv aldrig varit inne där, så jag gick dit nu. Som första forumrubrik finns Data & Teknologi, men som andra Droger. Underrubriker där bl.a Drogodling, Tripp- och rusrapporter och Drogakuten. Det sistnämnda låter ju iofs ok, men när man kollar trådarna där så handlar det mesta om hur man drogar, osv. Inte tvärtom.

Fullt förståeligt att du känner så för FB, TS. Det finns mycket vettigt där också, men kom för sjutton inte och säg att det är som vilken oskyldig sida som helst, era otrevliga typer!

(...och med typer menar jag GIVETVIIIS ingen här i tråden, för då får jag kanske på nöten av FL. )

Använd Google, för sjutton!!! www.google.se
Svar på tråden Min Son är inne på Flashback, hjälp?