Anonym (fd) skrev 2010-09-25 16:59:11 följande:
Du har nog en väldigt sned kroppsuppfattning också. 55 kg 165 kan knappast varit stort...
Synd att dom inte kopplar dein deprision med din vikt och ätstörning! Förstår jag inte alls.
Det finns andra vägar och mer hållbara vägar än att äta och spy. Äta lagom och röra på sig. Kan även hjälpa mot deppigheten.
Lycka till och läs boken....
inte jag heller

Hon jag pratar med ser nog bara mig som tjock och lat när jag pratar om mina matvanor.
Anonym (igen) skrev 2010-09-25 17:25:56 följande:
Lider oxå av bulimi och sned kroppsuppfattning. 175 cm o väger ca 55....tycker jag e tjock!
Vet vad som triggar mina ""anfall" men vet inte hur jag ska undkomma dessa.
Men har ju insett att det inte handlar om enbart mat.
Visst jag älskar att äta mkt god mat men hatar att kräkas...
Oj, då kan du verkligen inte vara tjock. Har du sökt någon hjälp?
Jag vet också ganska mycket om hur jag fungerar men ändå blir det pannkaka av allt..
Jag äter väldigt lite på dagarna och sen på kvällen äter jag allt som jag kommer åt och spyr inom 5min efter att jag "ätit klart" sen blir det toan tills jag känner mig klar där. Jag har alltid varit väldigt kräsen med maten. Finns det bara mat jag inte gillar så äter jag inte, mår jättedåligt om jag måste äta äcklig mat, alltså äcklig enligt mig. Min mamma hade väldigt svårt med mig när jag växte upp och det slutade med att jag fick välja vad vi skulle äta hemma. Jag gillar lätt mat som gör att man bara känner sig ohungrig men inte mätt för när jag känner mig mätt vill jag spy.