• Anonym (wow)

    Han tog mig analt.....

    Måste bara dela med mig av en ny upplevels i mitt liv.


    Jag har världens mest underbara man. Sexlivet med honom är riktigt bra. Men han har alltid sagt att analsex finns inte i hans värld över huvudtaget. Jag har accepterat detta och njutit av allt annat vi har testat och gjort i sänghalmen.


    Så för ett tag sedan började han fingra lite i rumpan på mig när vi hade sex. Det var bara såååå skönt! Det sa jag till honom också. Och nu överraskade han mig genom att helt enkelt gå  från fingrar i rumpan till att ta mig analt! Det var en så fantastisk upplevelse! Det var visst ruggigt bra för honom med!  Tungan ute


    Det kommer nog att bli återkommande i vårt sexliv nu! Jag trodde aldrig att jag skulle uppleva detta. Nu undrar jag stilla (och med fånigt leende) vad mer jag kommer få uppleva tillsammans med honom.....


    Lev väl och njut!!

  • Svar på tråden Han tog mig analt.....
  • Anonym

    ja e nyfiken för de e otroligt skönt me fingrar i rumpan men ja vågar inte för det gör för jääääävla ont hur avslappnad ja än är o hur mycket glid vi än har

  • jfsebastian
    Anonym skrev 2010-10-03 20:33:41 följande:
    ja e nyfiken för de e otroligt skönt me fingrar i rumpan men ja vågar inte för det gör för jääääävla ont hur avslappnad ja än är o hur mycket glid vi än har
    Avslappning är nyckeln. Testa efter ett glas vin eller två.
    Ta det lugnt bara, det är ännu viktigare.
  • calla777
    Anonym skrev 2010-10-03 20:33:41 följande:
    ja e nyfiken för de e otroligt skönt me fingrar i rumpan men ja vågar inte för det gör för jääääävla ont hur avslappnad ja än är o hur mycket glid vi än har
    Testa med ännu mer avslappning (smek dig själv samtidigt om du inte redan gör det eller ha en vibrator) och låt det ta tid. Glid är bra och en förutsättning men det är ju inte det som "gör det".

    Den yttre sfinktern kan du slappna av med viljan (avslappning), men sen kan det kännas som att det tar "stopp" och göra ont igen. Men innanför den finns en inre sfinkter och denna kan du inte styra med viljan. Den börjar vid ca ollonets "längd". Det tar kanske en tio sekunder till några minuter innan den slappnar av, och då gör det inte ont längre. Den slappnar av om man fortsätter att trycka på litegrann utan att det gör ont, och öppnar sig som ett reflexsvar på trycket. Man måste helt enkelt vänta lite, det betyder inte att det är nåt som är fel.

    Jag tror det är det här som gör att en del tjejer upplever och tror att just dom inte kan ha a-sex. Men jag kan ju ha fel.
    Ledsen att mitt inlägg inte var det mest eggande kanske haha, men vafan. Kanske hjälper det nån.

    *känner mig pedagogisk ikväll, vassegod*
  • Anonym
    jfsebastian skrev 2010-10-03 21:29:36 följande:
    Avslappning är nyckeln. Testa efter ett glas vin eller två.
    Ta det lugnt bara, det är ännu viktigare.
    men det går inte, har provat me tusen avslappningar. o ja dricker inget vin... äh ja får väl acceptera att de inte går helt enkelt. får nöja mej me lite fingar =)
  • Anonym (Miss Mus)

    Åååh! Vad avis jag blir.
    Det där har jag försökt att få min man till i flera år men han är inte alls med på det .

    Nåväl - är glad för din skull. Så jääääääkla skönt.

  • yy och yy
    Anonym (Miss Mus) skrev 2010-10-03 23:46:17 följande:
    Åååh! Vad avis jag blir.
    Det där har jag försökt att få min man till i flera år men han är inte alls med på det .

    Nåväl - är glad för din skull. Så jääääääkla skönt.
    Min tjej klagar att det gör ont. Har trötnat på det.
  • Anonym (Miss Mus)
    yy och yy skrev 2010-10-04 00:01:21 följande:
    Min tjej klagar att det gör ont. Har trötnat på det.
    Jag älskar det men maken vägrar pga "det är äckligt".
    Har inte "gjort det" sedan innan jag träffade honom. Saknar det - mycket.
  • yy och yy
    Anonym (Miss Mus) skrev 2010-10-04 00:03:36 följande:
    Jag älskar det men maken vägrar pga "det är äckligt".
    Har inte "gjort det" sedan innan jag träffade honom. Saknar det - mycket.
    Vill du testa?
  • Anonym (wow)

    Trevligt med respons...

    Till er som gärna vill men tycker att det gör ont. Låt det stanna vid det som är skönt. Vi har gjort det ett par gånger nu och ibland känns det lite när han kommer in i rumpan med hela snoppen. Då stannar vi upp en stund så jag hinner vänja mig. Efter ett tag känns det bara skönt! Gör det ont ber jag honom stanna eller sluta. Liiite obehag/smärta tycker jag är ok om det inte förvärras eller fortsätter. Det ska vara skönt. 

    Men det är verkligen en skön upplevelse för oss. Maken har ibland kommit två gånger när han har tagit mig analt. Det tackar ju inte jag nej till....

Svar på tråden Han tog mig analt.....