Pergo start imorgon...
Jaaa de ser verkligen ut som att ÄL är på G. Vilken dag är du på isåfall?
Berätta om hur de gick på VUL, spännande =)
Jaaa de ser verkligen ut som att ÄL är på G. Vilken dag är du på isåfall?
Berätta om hur de gick på VUL, spännande =)
Sweetgirl89 grattis!!! Hur kommer det sig att du testade så tidigt? Har du haft några symptom? Jag har BIM om en vecka
Hej!
I dag är det ÄL+7 och BIM -7 (tror jag, pga oregelbunden mens)......MEN iallafall....jag blev inspirerad av att göra ett grav test som såklart visade "Inte gravid"...
Blir så beskiven trots att jag inte trodde att det skulle stå gravid....USCH....skulle aldrig testat....
Någon som testat plus såpass många dagar innan BIM?
Hej på er!
Tog ett till grav test i dag för att kolla ÄL+8 ...men de va så mycket
de bara kunde bli ...
Usch hatar detta.....!
Hoppas såååå att jag kommer att mensen inte kommer och jag får ett fint
!!!
Är det vanligt att testa minus och sen plus efter BIM?
Hoppet är verkligen de sista som sviker en....men just nu känns det inte som jag orkar väntan och hela proceduren med pergo, ÄL, BIM....arghhhh
beställde RFSU testa tidigt som jag säkert får imorgon....får hoppas på något där!
Men de e verkligen joooobigt att hålla ut! Usch jaja inte mkt mer att göra
Jag tycker att jag sedan några dagar tillbaka har kännt lite värk i äggstockarna ...kan de va nått tecken...sen har jag nog lite flytningar för de e lite URSÄKTA vitt i mina trosor och de har jag ALDRIG annars....
hmpf?? ![]()
Hej!
Jag vet inte riktigt när jag har BIM för mensen är så oregelbunden men på fredag är det dag 28. Jag känner faktiskt inget alls så hoppet e väl typ ute
.....har haft lite molvärk i äggstockarna innan...och även lite flytningar....Men inte längre.... ![]()
Hur går de för dej?
Jag tog testet i fredags och fick svar idag, så några dagar tog det! Imorgon ska jag testa igen..... Spännande
jag hör av mig!!
Ja såklart med grav test
hihi