Pergo start imorgon...
Hej
I morse tog jag RFSU testa tidigt test...men de va FAN minus på de oxå.
Nu vill jag nästan bara ha mens så jag kan börja med 2 tabletter! Är chansen större att bli gravid då? Att få fler mogna äggblåsor?
Kram
Hej
I morse tog jag RFSU testa tidigt test...men de va FAN minus på de oxå.
Nu vill jag nästan bara ha mens så jag kan börja med 2 tabletter! Är chansen större att bli gravid då? Att få fler mogna äggblåsor?
Kram

Hej
Hur går de för dej "lillahjärtat87"?? Känner du någonting?
Jag känner faktiskt inget...kanske lite mensvärk... ;-(
Har inte tagit något test i dag men ska göra det imorgon!
Har du tagit ngt grav test än?
Kram
Hej tjejer Idag tog jag ännu ett RFSU testa tidigt test men de va minus! Jag har en app på min iphone där man kan klicka i varje gång man får mens och då räknar den ner åt en varje gång. Nu enligt appen är det 5 dagar till BIM. Jag undrar om de e många som inte blir gravida av pergo trots att de får bra ägglossning? Eller hur många gånger de brukar ta!! Kramis
Hej "AmaBlue" vad är Clomid för något?
Idag fick jag min mens tror jag, kom lite brun/rött när jag torkade mig i morse. Fast jag hade väntat mig detta så blev jag ändå så ledsen....usch va detta e jobbigt!
Jaja tur att jag har två paket pergo hemm som jag ska börja med om några dagar då! Ska ta två tabletter om dagen nu.
"Lillahjärtat87" hur går det för dig?? Spännande, nu e de väl snart BIM?
Kram
Hej tjejer!
På fredag börjar jag med dubbelkur pergo! Hoppas på resultat denna gång!! Ägglossning fick jag ju men ett ägg till vore inte helt fel ![]()
Ha de gott!
Lillahjärtat: va tråkigt att det inte blev ngn ägglossning! Jag tycker du ska fråga vad värdet låg på? Känns konstigt att du ska äts 1,5 tablett varför inte två lixom? Jag börjar med dubbel kur på fredag..... Hoppas så!!!!! När ska du ha din mens? Min kom på dag 31. Någon i tråden som blivit gravid av dubbelkur pergo, trots äl på enkel kur?? Kramis
Jag får mens mellan dag 39-40. Oftast kommer den ca 30, 31 eller 32.....men jag vet aldrig.
29 ska de ju såklart vara!