• Anonym

    vill amma min man..

    Asså vad sjuuuukt fantasi hahaha

  • Anonym
    Anonym (No Breasts) skrev 2010-11-13 15:22:34 följande:
    Jag vet inte varför jag hoppar in i den här tråden. Men för mig är detta helt ofattbart. Jag är beräknad igår, och går nu över tiden. Förlossningen i sig oroar mig inte det minsta, men däremot amningen. För mig är mina bröst nånting sexuellt, och tanken av att amma känns jättekonstig. Jag kan känna obehag av tanken på att mitt barn ska suga på mina bröstvårtor, då jag normalt kopplar dom till nåt sexuellt och inte till amning. 

    Även för mig är detta totalt tabu, nåt jag inte i min vildaste fantasi kan förstå hur man kan tända på. Allt som har med barn att göra är så långt bort från sex i min värld, att jag t.om har svårt att tänka mig att amma.

    Jag hoppas ju givetvis att denna känsla försvinner på BB, och att mitt barn får möjligheten att amma och att vi båda trivs med det. Men försvinner inte denna känsla i mig, så kommer jag ta till ersättning. Vill inte äcklas av tanken på att ta barnet till mitt bröst...

    Nån annan som känner som mig? Aldrig läst eller hört talas om "mitt problem", då de flesta ser amning som nåt underbart har jag fått för mig?

     
    Jag va livrädd inför amningen pga att jag såg mina bröst som nåt sexuellt och blev extremt kåt då man bara snudda mina bröstvårtor. Men nu helammar jag min 4 månaders å det känns inte det minsta sexuellt. Så det funkar nog för dig med.
    Anonym (ammande) skrev 2010-11-13 15:05:28 följande:
    blää första gången jag läser en porrnovell innehållande barnKräksoch jag tycker inte det är rätt jag förstår att alla har sina böjelser och att man inte ska döma detta tycker jag att jag klarar  bra men detta är faktiskt så sjukt att jag kan inte tycka det är rätt och det är inte för att jag är pryd utan för att detta är moraloskt fel..jag tycker det hade varit bättre om ni tände på att bajsa på varandra då hade jag ärligt inte haft någon åsikt men detta involverar barn..
    Fast han ammar henne nog inte direkt efter barnet utan senare när barnet inte är med alltså vid deras vuxenstund. Dessutom tror jag inte han tänder på att själva barnet ammar utan fantiserar sig bort i att han ammades inte av se barnet ammas. Så fattade jag det som iaf.....därav involverar ju inte han fantasi bebisen.
    Jag skulle själv aldrig förstå detta för det finns inte i min värld men det va så jag uppfattade det som iaf
  • Anonym

    Min kille har någon gång börjat suga som ett barn suger på mitt bröst, men det är bara i några sekunder. Och jag brukar då klappa han på huvudet och säga meh vad gör du sötis. Sen slutar han.

    Men jag förstår varför man vill amma sin man, det blir som en blandning mellan sexigt + att man får amma någon och får moderskänslor. Jag kände ett sting i hjärtat på en gång när han gjorde så, jag har inga barn och blev väldigt barnsugen då.

  • Anonym
    Anonym (ammande) skrev 2010-11-12 21:43:09 följande:
    Moral morsor tror jag inte men snarare mammor som inte tänder på att amma,jag tycker du skall ta detta med en psykolog och om du nu inte tror att det ligger något i att det senare kan uppstå jobbiga tankar hoss dig ja då kan du väl tala med bvc
    Ja som jag ser på detta så har du verkligen inte förstått någonting av detta. Som jag och flera skrivit med mig i denna tråd så har det INGET med barn att göra. Och att försöka få mig att vara sjuk i huvudet för detta, ja men det är verkligen att gå för långt. Du behöver absolut inte förstå, finns massor med trådar jag läst om sexuella fantasier som jag inte alls förstår men du behöver väl ändå inte idiot förklara mig för det. Och jag tänder INTE på att amma mina barn. Det här är något helt annat, min man och mina barn ger mig helt olika känslor. Inte bara i detta utan självklart i allt. Jag blir inte upphetsad av att krama och pussa mina barn, men ja jag blir det av min man.
  • Anonym
    Vizla skrev 2010-11-13 01:51:05 följande:

    Skrattande


    Här kan du läsa lite om de;


    Land of milk and honey


     


    eller sök efter Adult Nursing Relationship (ANR) or Adult Breastfeeding


     


    Lycka till och njuuuut...Flört


    Tack för tipset :)
  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2010-11-25 08:05:11 följande:
    Så många mysiga tankar.
    Blev lite nyfiken på hur det gått för Trådstartaren, har det blivit något ammande av mannen?
    Och har det kanske kommit någon liten?
    ingen liten har kommit än...har några månader kvar Glad och med min man går det upp och ner, med sexlusten dårå...så det blir amning(fortfarande utan mjölk) mellan varven. Men vi har inte kommit längre, dvs vi har inte fått in någon direkt rutin i detta utan mycket av det är fortf. en fantasi...
  • Anonym
    Anonym (Så fint) skrev 2010-11-26 12:03:10 följande:
    Jag har sökt och sökt på detta.
    det enda jag funnit innan den här tråden är lactation-porr, som ligger lååångt ifrån vad det representerar i vårt förhållande.

    Min kille är rätt dominant i sängen och har alltid varit mycket beskyddande, så även jag. Vi är helt enkelt mycket lika som personer. 
    I sängen gör vi .... mycket. Jag brukar säga att sex är vår hobby. vi är båda skilda och har barn varannan vecka, men när vi får till lediga helger så "bor" vi i sovrummet. Vi njuter enormt med och av varandra.  
    Jag är något av en nymfoman och detta älskar han, jag kommer ofta och länge och han säger att det är , hans "driv, kåthet och motivation". 
    Han kan slappna av och vara den mottagande parten, tex vid avsugningar, men hela sexlivet har ändå varit mycket inriktat på min njutning och ibland subbighet (alltså, sexuella undergivenhet).

    Svårt att säga vad det var som väckte tanken i mig, men jag tror det var att jag älskar sååå att få hålla om honom, speciellt trycka honom intill mitt bröst och hålla om hans huvud.  Det känns som jag vill beskydda honom från allt ont och jobbigt i livet.

    Så för några dar sen tog jag mod till mig och sa att jag ville att han skulle lägga sig på sidan och suga från mitt bröst. 
    OMG.
    Trodde himmlen föll ner. Han mjuknade i hela ansiktet, började mummelstöna och när han tittade upp på mig var han i ett sub-dis som var helt magiskt. Och alla känslor på en gång!! Stenhård kuk, mjuka ögon och så avslappnad.
    Hans mjuka mörka hår, jag höll honom. Det kändes verkligen som jag GAV honom av mig själv.

    Jag tror att jag skulle ha haft svårt att förstå det här när min dotter var mindre.  Men hursomhelst,  det vi nu gör är som det heter på engelska "an act of love". När han sugit en stund har vi sen älskat/knullat och han har varit kvar i det undergivna avslappnade läget.  Det är så skönt att höra honom förlora sig helt i sin egen
    kåthet och upphetsning.
    Vill understryka att jag tror det som allt annat inom sex är mycket individuellt vad som tänder, för mig är det själva GESTEN. Det visuella att ta in honom till mitt bröst, att SE honom ligga där på min arm, blundandes och njutandes .Sen är det oxå skönt när han suger på brösten, men det är sekundärt.  

    Nu måste jag ta mig samman och gå tillbaks till jobbet. Så glad att ha hittat den här tråden.
    Som jag älskar denna man.
    Tack för att du delar av dig dina erfarenheter :) känner verkligen igen känslan som du beskriver....
  • Anonym
    TigerLilly01 skrev 2010-11-26 16:15:40 följande:
    Nä,psykolog tycker jag inte behövs.Är bara väldigt främmande för mig att vilja amma min man.
    Det är en kommentar att respektera! Jag har full respekt för att det finns massor med människor som inte delar denna fantasi, men när jag läser vissa inlägg om att jag behöver en psykolog för denna fantasi ja då blir jag riktigt mörkrädd.

    Vilka fördomsfulla och inskränkta människor det finns. Och som jag påpekta flera ggr i denna tråd så kopplar jag INTE ihop denna fantasi med barn överhuvudtaget. Vissa gillar analsex (analen är till för att bajsa med) vissa gillar oralsex (munnen är till att äta med) vissa gillar dominans, med slag och stryptag (men vänta betyder det att man VILL bli misshandlad?!)....bara en notis till vissa av inläggen dock INTE det jag refererar till ovan
  • Anonym
    CloudBerry 1 skrev 2010-11-26 14:46:03 följande:
    Tja, personligen så anser jag att det är något stort fel när man kopplar ihop amning med något sexuellt. Någonstans på vägen så gick det på tok.

    Känner mig fan spyfärdig.
    fast jag kopplar inte ihop amning av barn med något sexuellt, detta är en upplevelse mellan mig och min man. Precis som jag gillar analsex, men tänder inte på att bajsaFörvånad
  • Anonym
    Nillan skrev 2010-11-26 17:42:50 följande:
    Usch vad endel tar sig rätten att döma andra. Nu är detta inget jag tänder på alls men för den delen har jag väl inte rätten att se den på TS och hennes man för att de tänder på det. Ni andra därute skulle bara veta vad lustiga fantasier folk kan ha i sänghalmen...fast å andra sida så har ju vi inte med det att göra. Så länge båda är med på det och ingen annan blir drabbad så är väl ingen fara skedd!

    Svar på din fråga TS om du skulle kunna få mjölkproduktionen att komma igång tidigare än förlossningen: ja, det ser jag inga hinder för. Man kan ju till och med få igång mjölkproduktionen även om man inte är gravid. Som endel gör när de adopterar. Då gäller det nog att stimulera brösten kontenuerligt. Lycka till;)
    Tack för det :) känns trevligt att veta att trots man inte delar denna fantasi så kan man bete sig vuxet utan att vara fördömmande...
  • Anonym
    Anonym (va?) skrev 2010-12-14 15:31:39 följande:

    Första gången för mig att jag hör talas om detta
    låter ju sjukt i mina öron...
    men visst amma du på men ser du han som en bebis då?
    fattar inte hur man kan tända på detta.
    Kräks


    Nä, om du läser inläggen så förstår du att detta har ingenting med barn på något sätt att göra. Jag ser INTE min man som ett barn eller har några associationer till barn i denna fantasi....
    Men om man förenklar det hela då, hur många män tycker om att suga på kvinnans bröst? Och hur många kvinnor tycker om att någon suger på ens bröst?...ja menar det är ju väldigt nära den fantasi jag har...att min man suger på mina bröst...
  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-03-17 09:33:16 följande:
    Hej igen
    Undrar hur det gått för Trådstartaren?
    Det har ju gått några månader nu. Blev det någon amning i förtid och gillade han det? Kan tänka att det kanske blivit en liten också...
    Hej hej, ingen bebbe än men snart är det dags...däremot så har sexlivet varit lite upp och ner, nu ligger vi lite lågt då jag har foglossningar å värk. Men vi har kört på ganska bra ändå ;) Men ingen mjölk har det kommitTungan ute
  • Anonym

    Har en bäbis här hemma och när sambon slickade och nafsade i mina bröst häromdan kom han av sig helt när det kom lite mjölk :S :(

Svar på tråden vill amma min man..