• Koppkakan

    Söker (oerfaren) träningskompis Stockholm - Söder/Sickla

    Som rubriken lyder söker jag någon att träna tillsammans med. Jag har inga direkta kriterier men om vi är i liknande situationer vore det ju kalas!

    Jag är 29, och bor i Hammarby Sjöstad. Överviktig, med PCO. Försöker bli gravid för fulla muggar. Eftersom jag pluggar har jag ofta tid för olika aktiviteter på dagtid. Har ingen koll på träningsformer, anläggningar osv. Så vi kanske kan lära oss tillsammans? Men framförallt hjälpa varandra med motivationen. Känner att det skulle vara lättare att ta sig upp ur soffan om man inte var ensam.

    Om du vill börja träna, eller introducera mig i tränandets värld, så hör av dig! Tack GladSöder/Hammarby Sjöstad/Nacka/Årsta är väl lämpliga områden.
  • Svar på tråden Söker (oerfaren) träningskompis Stockholm - Söder/Sickla
  • Mamma till bröderna bus

    jag bor inte i "dina områden" men bor söder om staden.. har tränat i 9 månader snart, gått ner 35 kg ska ner MINST 15 till, tränar gärna med någon, för då får jag ut mer av träningen.. (tränar på itrim i liljeholmen)  www.itrim.se


    Felixmamman
  • Koppkakan

    Har funderat på itrim faktiskt! Men har inte de något slags program med pulverdiet? Det kanske inte skulle vara så bra om jag skulle bli gravid inom kort. Eller finns det andra alternativ?

  • Mamma till bröderna bus
    Juli20tio skrev 2010-10-24 21:25:19 följande:
    Har funderat på itrim faktiskt! Men har inte de något slags program med pulverdiet? Det kanske inte skulle vara så bra om jag skulle bli gravid inom kort. Eller finns det andra alternativ?
    de rekomenderar pulver, men jag har inte ätit pulver och ändå gått ner i vikt. Det funkar oxå, man får jobba lite extra med att räka kcal istället och kanske äta lite vitaminer i början, men det går utmärkt, vill du testa träna hos dom så kan du hänga på i helgen (de firar 5 år i liljeholmen och bjuder på träning)
    Felixmamman
  • Koppkakan