• Anonym

    Hur kom ni på tjejer, att det var skönt att onanera?

    Hörde på radion i dag (P3 Christer) och det handlade om historier angående gympan i skolan, olika pinsamheter och annat.
    Det var en tjej som mailade in tror jag, att hon hade fått sin livs första orgasm när hon klättrade på repen när hon gick i typ lågstadiet. Sen fyllde andra på att dom också fått det i olika övningar.
    Undrar nu hur ni tjejer "kom på" att man kunde göra det skönt för sig på egen hand och hur gamla ni var?
    Var det som för oss killar att man lärde sig av äldre eller typ drog i den när man fått stånd?
    Yngre tjejer kanske inte vet vad det beror på när man känner "kåtheten" krypa fram ur sin unga kropp?
    Nyfiken är man att höra vad tjejerna säger om det.

  • Svar på tråden Hur kom ni på tjejer, att det var skönt att onanera?
  • LadyLi

    Jag fick min först orgasm med duschen faktiskt..höll väl på att tvätta mig eller så och hade duschen där..och sen så märkte jag att det var skönt..
    Första gången jag började närma mig orgasm vart jag rädd minns jag så jag slutade.. Andra gången några dagar senare tog jag mod till mig och fortsatte hela vägen.. och sen gillade jag att duscha väldigt ofta:)
    Var runt 6-7år minns jag..

  • Anonym

    Jag upptäckte det när jag klättrade upp i lyktstolpen på vår radhusgård, funkade med klätterställningen också. Och repen på gympan. Jag var 7 tror jag.

  • Anonym

    Jag minns faktiskt inte. Jag hade väl sett nån porrfilm pappa hade på vhs av misstag. Och jag visste ju vad sex var, så jag tänkte att jag prövar väl att stoppa in saker och se om det är skönt. jag fick två sprutorgasmer på raken. Trodde jag kissat på mig och blev nervös och gjorde det inte igen. Sen började jag efter nått halvår igen trots tidigare och det var mediokert att sticka in saker.

    det kändes väl, men inte ont, inte skönt, inte speciellt spännande. Iaf så tänkte jag att jag skulle  se hur många olika saker jag kunde stoppa in av olika storlekar. Så då började jag min uttöjningsperiod. Jag ville ju inte att jag skulle vara trång när jag förlorade oskulden så jag ville vara uttöjd, korkad jag vet.

    Iaf så var det en gång jag skulle rida en kudde, hade satt fast en hårsprejsflaska på kudden och då märkrte jag att jag njöt mycket mer utav att rida kudden än hårsprejsflaskan. Så då upptäckte jag att jag klitoris stimulans är mycket skönare. och började onanera så.

    Jag var väl omkring nio kanske.

  • Anonym (Samma)
    LadyLi skrev 2010-10-20 19:26:09 följande:
    Jag fick min först orgasm med duschen faktiskt..höll väl på att tvätta mig eller så och hade duschen där..och sen så märkte jag att det var skönt..
    Första gången jag började närma mig orgasm vart jag rädd minns jag så jag slutade.. Andra gången några dagar senare tog jag mod till mig och fortsatte hela vägen.. och sen gillade jag att duscha väldigt ofta:)
    Var runt 6-7år minns jag..
    Samma här, men jag var nog 10 år. Lite senare hörde jag en översexuell killkompis säga att det var så orättvist att vi tjejer kunde få orgasm bara med hjälp av fingrarna, medan killar var tvungna att ... vad det nu var. Tanken hade inte slagit mig innan, men jag blev ju tvungen att testa redan samma kväll, och det funkade ju finfint!
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-20 19:28:00 följande:
    Jag upptäckte det när jag klättrade upp i lyktstolpen på vår radhusgård, funkade med klätterställningen också. Och repen på gympan. Jag var 7 tror jag.
    Blev mycket klättrande då? eller använde du fingrarna?
    Eller du kanske inte vusste vad det var du fick?
  • lykantrophona

    Jag fick min första orgasm först i tonåren. Jag var väl dålig på att onanera. Haha. Läste faktiskt först om det i Kamratposten innan jag gjorde det. Visst hade jag väl kollat lite där nere och så, men inte riktigt onanerat. Så när det stod i KP att "det är normalt att onanera" tänkte jag att jag skulle testa. Det gick sådär. Det kändes lite kul att ta där nere, men inte riktigt skönt... Först när jag faktiskt hade haft petting med min första pojkvän så började jag förstå hur jag skulle göra. Första gången jag kom så var jag lite orolig, för jag kunde inte sluta skaka.

  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-20 23:01:13 följande:
    Blev mycket klättrande då? eller använde du fingrarna?
    Eller du kanske inte vusste vad det var du fick?
    Haha. Jo jag klättrade nog en del
    Vad det hette visste jag ju inte men det var jäkligt skönt.
    Egentligen är det fortfarande genom att spänna bäckenet på samma sätt som jag bäst och lättast får orgasm.

    Fingrarna använde jag aldrig. Jag har iofs alltid undersökt mitt kön men tyckte det mest var vilsamt, inte upphetsande. Jag kan inte heller idag komma enbart med hjälp av fingrar.  
  • Anonym

    jag minns att på dagis(5-6år) så hände jag i nån klädderställning så känndes det könt, men vart inge mer.

    sedan vid 7-8år så fick jag en loftsäng och då hängde jag på kanten vid ett av sängbenen så vart det könt och fortsatte göra så och fick orgasm till slut. hängde så ofta efter det ;)

  • Janice01
    Anonym skrev 2010-10-20 19:41:42 följande:
    Jag minns faktiskt inte. Jag hade väl sett nån porrfilm pappa hade på vhs av misstag. Och jag visste ju vad sex var, så jag tänkte att jag prövar väl att stoppa in saker och se om det är skönt. jag fick två sprutorgasmer på raken. Trodde jag kissat på mig och blev nervös och gjorde det inte igen. Sen började jag efter nått halvår igen trots tidigare och det var mediokert att sticka in saker.

    det kändes väl, men inte ont, inte skönt, inte speciellt spännande. Iaf så tänkte jag att jag skulle  se hur många olika saker jag kunde stoppa in av olika storlekar. Så då började jag min uttöjningsperiod. Jag ville ju inte att jag skulle vara trång när jag förlorade oskulden så jag ville vara uttöjd, korkad jag vet.

    Iaf så var det en gång jag skulle rida en kudde, hade satt fast en hårsprejsflaska på kudden och då märkrte jag att jag njöt mycket mer utav att rida kudden än hårsprejsflaskan. Så då upptäckte jag att jag klitoris stimulans är mycket skönare. och började onanera så.

    Jag var väl omkring nio kanske.
    Fick du verkligen sprutorgasm redan vid 9 år?
  • Majki01

    Detta känns som att TS är en desperat människa som faktiskt sitter hemma och tänder på hur folk fick orgasm under 10 år... Faktiskt


    Anonym skrev 2010-10-20 23:01:13 följande:
    Blev mycket klättrande då? eller använde du fingrarna?
    Eller du kanske inte vusste vad det var du fick?
    Jag menar du vill ju verkligen ha ett helt utförande svar på alllt.. Förvånar mig inte alls om du sitter hemma o runkar till detta..

    Jag kan tycka att i dessa samanhang ska fanimig FL ta bort det valet att kunna skriva som anonym.
    Så man vet vem man ska hålla sina barn borta ifrån.
Svar på tråden Hur kom ni på tjejer, att det var skönt att onanera?