Inlägg från: mamma hampus |Visa alla inlägg
  • mamma hampus

Ensamstående föräldrar i Skövde

Hej

Här sitter en till ensamstående mamma till en son på 7 år,vi flyttade hit i aug så vi har inte bott så jätte länge,men jag vill gärna vara med här.Känner inte så många här men vill gärna skapa nya kontakter,har inget jobb men söker varje dag..

frågor skriv gärna

• mamma hampus
    Hej på er

Hoppas att allt e bra med er? Här är det lite sådär,tänkte det skulle vara kul lära känna er lite mer.Skall vi skriva en liten kort presentation så man vet lite mer om varandra så är det lättare tycker jag.

Ha en fin kväll så länge
  • mamma hampus

Vem e då jag?

Jag heter Lina och är 29 år bor tillsammans med min 11 åriga son Hampus och så har vi en hund Molly och katten Maja.Han går i skolan på dagarna och jag är 50% sjukskriven sedan är jag på en sysselsättningsplats inom arbetsförmedlingen.Men det är ju meningen att jag skall hitta ett jobb så småningom just nu är jag bara inringare inom barnomsorgen men det blir inte mycket jobb tyvärr.

Gillar att blogga,umgås med vänner/familjen,baka,laga mat m.m söker jobb inom det mesta just nu.Har gått livsmedelsprogrammet i Skara,och bott i Skövde i 4 år och trivs rätt bra här.Både jag och min son är uppväxta i Lidköping,har ni några frågor får ni gärna skriva..

ha det bra 
Svar på tråden Ensamstående föräldrar i Skövde