• Butter­flyGir­l
    Äldre 30 Oct 15:02
    3111 visningar
    7 svar
    7
    3111

    quickutz tång och punchar

    Ska köpa en quickutz tång och lite punchar och har letat överallt och inte lyckats hitta nån.
    Jag har sökt på nätet men då hittar jag bara sidor där dom visar hur en sådan tång fungerar.

    Är det någon som vet en bra webb sida eller nåt var man kan köpa sådana tångar och metall plattorna till den?

  • Svar på tråden quickutz tång och punchar
  • Cia o krabat­en
    Äldre 30 Oct 15:56
    #1

    Har du kollat de större scrapbutikerna på nätet?

    Annars skulle jag tipsa om att köpa en Cuttlebug istället eftersom den tar flera olika märkens dies.
    QK Tången tar bara Qk's dies och bara de små (inte de till Revolution).

  • Cia o krabat­en
    Äldre 30 Oct 16:01
    #2

    Magdas hade en tex, fast slut i lager nu iofs.
    http://magdas.se/index.asp?contentpage=products&kategoriid=90
     

  • Butter­flyGir­l
    Äldre 2 Nov 16:42
    #3

    Eftersom jag har läst så mycket om den gröna grodan alltså cuttlebug så blev jag lite småkär och köpte den i stället.
    Har fått hem den och wow men nu vill jag hitta embossing folders,hittar ingen svenska sida som man kan handla från.
    Vill så gärna ha foldern number collage somm den heter.

    Vet någon en bra sida på svenska som säljer embossing folders???

    Tack för tipsen Cia o crabaten.Jag köpte min groda hos kristinas scrabooking och kan rekomendera den sidan,,,den snabbaste leveransen jag varit med om.....

  • Cia o krabat­en
    Äldre 2 Nov 20:48
    #4

    Mitt tips är att kolla e-bay faktiskt!
    Vet flera som fyndat massor där!!! Helt andra priser än i Sverige, även med frakt... 

  • Butter­flyGir­l
    Äldre 5 Nov 20:12
    #5

    ok tack ska kika där

  • Zelmil­ainen
    Äldre 18 Dec 14:18
    #6

    tänkte med säga tradera och ebay. jag valde quickutz squeeze av den anledningen att jag vill kunna stansa ut så få bokstäver som möjligt och många gånger är det hela alfabet i taget med större maskiner. men tur att det finns olika beroende på vad man vill ha. min tång köpte jag via tradera och ett alfabet via ebay (från usa och med tanke på att dollarn e så låg blev d mkt billigare än om ja köpt i sverige).


    nehepp...
  • Cia o krabat­en
    Äldre 18 Dec 20:55
    #7
    Zelmilainen skrev 2010-12-18 14:18:35 följande:
    tänkte med säga tradera och ebay. jag valde quickutz squeeze av den anledningen att jag vill kunna stansa ut så få bokstäver som möjligt och många gånger är det hela alfabet i taget med större maskiner. men tur att det finns olika beroende på vad man vill ha. min tång köpte jag via tradera och ett alfabet via ebay (från usa och med tanke på att dollarn e så låg blev d mkt billigare än om ja köpt i sverige).
    Fast du kan ju alltid klippa ut en bit papper och lägga under just de bokstäver du ska ha i CB.
Svar på tråden quickutz tång och punchar