Riddarborg från Lajbansson?
Är det någon här som köpt Riddarborgen hos Lajbansson? Tänkte köpa en till sonen i julklapp och denna är en av de billigaste jag hittar. Vad är haken? Tipsa mig gärna om andra borgar i vettigt pris och av bra kvalité!
Är det någon här som köpt Riddarborgen hos Lajbansson? Tänkte köpa en till sonen i julklapp och denna är en av de billigaste jag hittar. Vad är haken? Tipsa mig gärna om andra borgar i vettigt pris och av bra kvalité!
Tyvärr finns inte riddarborg billiga i bra kvalitet tyvärr. Man får vad man betalar för.
Jag har gjort misstaget och köpt "billigt skit" i tunn plast. Det går sönder efter bara några timmars lek och sen funktionerna funkar inte som det ska göra. Är din son otålig eller har dåligt humör för att det inte går som han vill då kan jag säga direkt att det är dåligt köp.
Satsa på lite dyrare variant. Gärna över 500 kr.
Papo, KidKraft och Le Toy Van är bra produkter men dyra.
Toysr´us / BR-leksaker har några i trä som är riktigt fina som finns i olika storlekar som är mittimellanpris på. De mindre för 4-500 kr upp till 1000 kr och de är i trä med repstegar och hängbroar som går att höja o sänka mm.