• ungtupp

    vad tycker ni äldre kvinnor om att vi unga män finner er attraktiva?

    Vad är eran åsikt ? jag är 20 år och har ett bra tag gillat äldre kvinnor. Har haft sexuellt umänge med en 39 åring och en 35 åring och det var underbart. Så vad tycker ni? finner även ni yngre killar attraktivt?

  • Svar på tråden vad tycker ni äldre kvinnor om att vi unga män finner er attraktiva?
  • LillaTanten

    För att vara helt ärlig:

    Jag tycker att det är rätt jobbigt. Jag har blivit "uppvaktad" av killar i mina söners ålder och jag kanske är underlig men det finns för mig ingenting sexigt i den situationen. Samma sak tvärtom; jag kan titta på deras kroppar och finna dem vackra, vitala och fyllda av livsglädje, men det finns liksom ingen attraktion för övrigt. Jag ser dem främst - iom jämnårigheten med mina egna ungar - som "barn".


    Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • ungtupp

    intressant! men jag syftar mer på kvinnor i 30-40 åldern eller småbarns mammor! anledningen till att jag tänder på dem är för att dem vet vad dem vill, dem är självständiga och oftast mycket öppnare när det gäller sex. Iallafall av min erfarenhet. jag tycker dock att det är perverst att tända på kvinnor i 50+  eller dvs kvinnor med vuxna barn eller kvinnor i klimaterit(skratt).

  • LillaTanten
    ungtupp skrev 2010-11-08 20:56:22 följande:
    intressant! men jag syftar mer på kvinnor i 30-40 åldern

    Jadu vännen, senast jag kollade så innebär mina 43 år att jag är "i 40-årsåldern"


    ungtupp skrev 2010-11-08 20:56:22 följande:
    det är perverst att tända på kvinnor med vuxna barn

    och jag har söner i din ålder liksom....


    Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • ungtupp

    hehe jo jag var lite otydlig där! men du kanske förstår min poäng? 

  • ungtupp
    Bellini2 skrev 2010-11-08 20:32:44 följande:
    Jag tycker unga män är underbart fina! Känslan är ömsesidig.
    har du varit med någon yngre? =)
  • LillaTanten
    ungtupp skrev 2010-11-08 21:18:14 följande:
    hehe jo jag var lite otydlig där! men du kanske förstår min poäng? 
    Nej, jag gör väl inte det - men det är lungt för min del. Du har sagt vad du tycker och jag har sagt vad jag tycker och så är syftet med tråden uppfyllt ändå
    Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • Jessis

    Kul... Tack så mycket... Smickrande...

    Men det är sällan jag finner killar i tjugoårs åldern särskilt eggande... Men visst är det alltid kul med lite uppmärksamhet... Bara det inte blir för mkt..

  • Anonym (30)

    Det är så trevligt, jag blir av någon anledning oftast intresserad av killar kring 20 och blir glad när det är ömsesidigt =D

Svar på tråden vad tycker ni äldre kvinnor om att vi unga män finner er attraktiva?