• Anonym

Bli slickad?

Tycker du om att bli slickad på ett speciellt sätt? Hårt, löst, mitt på klitoris, runt om, härifrån till dit, i cirklar just där...o.s.v.

Berätta. Kanske den här tråden kan bli en oändlig inspirationskälla, för båda män och kvinnor. Tungan ute

• Svar på tråden Bli slickad?
  • Anonym (Njuter)

Självklart tycker jag om det=))

• kaji

nej tycker tyvärr inte om det oavsett hur/av vem

• Lovejoy

Inte på något speciellt sätt, gillar att det varierar hårt, löst, på clittan , blygdläpparna , in i hålet om vartannat

• Anonym

Tycker inte om alls...men ibland så får man väl ställa upp ändå eftersom nya pojkvännen tycker att det är det bästa som finns...

• Anonym

Jag gillar att bli slickad i samma takt som killen stöter två fingrar i mig. Ge mig taktfasthet och jag skriker inom fyra sek.

• Anonym (Mlo)

Jag tycker att killar ofta är för hårdhänta när de använder fingrar men slickar alldeles för löst. Tungan är mjuk och fuktig och kräver därför lite hårdare än fingrarna för att det ska kännas, helst ska man suga lite över klittan och slicka i området på och runt om klitoris ganska intensivt, använda hela munnen läppar osv och inte bara tungan.

• Anonym (Njuter)
    Anonym (Mlo) skrev 2010-11-12 00:15:57 följande:
    Jag tycker att killar ofta är för hårdhänta när de använder fingrar men slickar alldeles för löst. Tungan är mjuk och fuktig och kräver därför lite hårdare än fingrarna för att det ska kännas, helst ska man suga lite över klittan och slicka i området på och runt om klitoris ganska intensivt, använda hela munnen läppar osv och inte bara tungan.
    Nästan så man blir lite småkåt;)
  • redneck girl

huvudsaken de inte irrar omkring med tungspetsen bara , utan lite mer bred tunga och hela vägen .
    inte fastna på en fläck...suga,slicka ta för sig helt enkelt .

• StorFot

tungan skall inte gå som en väderkvarn har jag läst o erfarat iaf... man lär ju sig så länge man lever, sen tror jag att det är olika för varje som blir slickad... vi är alla olika... på samma sätt som män tycker om olika vid avsugningar..

• Honey
    StorFot skrev 2010-11-14 16:06:31 följande:
    tungan skall inte gå som en väderkvarn har jag läst o erfarat iaf... man lär ju sig så länge man lever, sen tror jag att det är olika för varje som blir slickad... vi är alla olika... på samma sätt som män tycker om olika vid avsugningar..
    Så sant som det är sagt;)
    *Bebis på väg*
  • Anonym (mammaliten)

Visst gillar jag det :)

Gillar en kombination av slick på klitoris, ganska precis på så att säga. Jag älskar när det blir en "intensiv" känsla när jag blir slickad. Kommer nästan direkt.

Fingrarna får gärna hjälpa till lite runt om! (dock mjuka fingrar, när det5 blir för hårt med fingrarna gör det mest ont)

• Skillnad

Har varit med om alltför många värdelösa slickare till ex i mina dagar.
    Som någon skrev ovan; det blir ofta för hårt med fingrarna och för mjukt med tungan. Men min nuvarande pojkvän är helt fantastisk på att slicka mig... i början var han väldigt osäker men när han fått mig att komma ett
    par gånger har den passionerade sexguden inom honom kommit fram. Hehe.

Han har fattat att förspelet är jätteviktigt - om han bara dyker rakt på fittan hinner inget byggas upp. Så nu börjar han med att ägna mina bröst och resten av kroppen uppmärksamhet först. När jag stönar och vrider mig vandrar han nedåt och kysser mig retsamt långsamt i ljumskarna och över venusberget. Sedan börjar han slicka väldigt lätt och långsamt. Just den första slicken är fantastisk - ödsla inte bort den, karlar!
    Den försiktiga beröringen av varm, lätt spetsad tunga, mot kåtbultande väntande klitta... oh. Bara där är jag nära att komma.
    Han fortsätter, mjukt, men bestämt. Låter ett finger glida in. Börjar slicka lite mer intensivt och varvar med att smeka min g-punkt och att fingerpulla mig. Ett väldigt väldigt bra tips är att vara närvarande och uppmärksam på tjejen. Så fort jag andas annorlunda; häftigare eller tyngre, eller om jag börjar stöna, vet han att han är på rätt spår.  Svarar jag däremot mindre, blir tystare eller rör mig mindre mot hans mun och fingrar, letar han helt enkelt efter  t ex en ny tungrörelse som stimulerar mig.
    När han har slickat mig en stund, omväxlande med bred tunga och långa drag längs hela fittan, och med spetsigare tunga och hårdare slick mer koncentrerat på klittan, så brukar han koncentrera sig på att få mig att komma. Ett jätteskönt knep (på mig iaf) är att stöta in fingret/fingrarna i samma takt som han slickar på klittan. Det är fruktansvärt skönt!
    För att få mig att komma, slickar han med hård, spetsad tunga i små upp-och-ned-rörelser rakt på klitoris, och rör fingrarna långsamt i mig. När jag sedan kommer brukar han slicka fortare, där ska jag berätta att det blir skönare om han saktar ned istället eftersom klitoris ofta blir så enormt känslig just då man kommer. Fortsätter han mjukt under hela orgasmen förlänger han den väldigt. Jag kan ha orgasm och efter-orgasmiska åh-helvete-vad-skönt-vågor i ett flera minuter, vilket är löjligt underbart.

Vägen till kvinnans hjärta är via orgasmen. Sådeså.
    Viktigast av de råd jag vill ge män: var närvarande. Var uppmärksam. Läs av hennes nyanser. Lär dig, om du inte redan gör det, att älska det kvinnliga könet och avguda hennes orgasmer. Det är en starkt hjälpande faktor, särskilt om hon har svårt att komma. Hon ska inte känna som att hon har tidspress på sig att få orgasm, utan som att du älskar att slicka henne så mycket att du kan göra det oavsett om hon kommer eller ej.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-11-11 22:18:57 följande:
    Jag gillar att bli slickad i samma takt som killen stöter två fingrar i mig. Ge mig taktfasthet och jag skriker inom fyra sek.
Svar på tråden Bli slickad?