• CandA
    Äldre 11 Nov 13:50
    4069 visningar
    8 svar
    8
    4069

    Blivande föräldrar i och omkring Kristianstad?

    Vi väntar besök av storken i maj 2011. Finns det fler regnbågsfamiljer som väntar tillökning?

  • Svar på tråden Blivande föräldrar i och omkring Kristianstad?
  • Äldre 14 Nov 18:34
    #1

    vi bor i sjöbo kommun. väntar vårt andra barn. BF 5 Juni.

  • ana86
    Äldre 5 Dec 22:21
    #2

    Bor i Sölvesborg och ska ha bebis 11/4 :)

  • Äldre 14 Dec 20:49
    #3

    Hej!

    Jag bor med min fru i Kristianstad och vi väntar vårt första barn 1 jan 2011 (håller tummarna för att det blir januari och inte december! Men det viktigaste är förstås att allt går bra.)

    Vi är rätt nyinflyttade så jag är lite nyfiken på hur ni upplever det att leva som lesbiska i/omkring Kristianstad? Hittills tycker jag att allt har gått hur bra som helst, både på jobbet och i övrigt.

  • CandA
    Äldre 19 Mar 12:51
    #4

    Kristianstad är nog en hyfsat okej stad att bo i som "gay".. Har aldrig upplevt något negativt från någon.


    Då har er lilla going ploppat ut nu? :))

  • Äldre 7 Apr 20:30
    #5

    vi fick en son 11 mars i v26. ligger på neo i kristianstad. han är född 14 veckor för tidigt. väger just nu 972g och är en liten kämpe

  • falk74
    Äldre 12 May 09:57
    #6

    Vi är två tjejer som bor utanför Kristianstad och fick en liten kille i januari. Underbart!!

  • ixzorr­a79
    Äldre 27 Jun 11:24
    #7

    Hej Jag har en liten på snart 5 månader bor i kristianstad 

  • Äldre 8 Nov 22:29
    #8
    CandA skrev 2011-03-19 12:51:26 följande:

    Kristianstad är nog en hyfsat okej stad att bo i som "gay".. Har aldrig upplevt något negativt från någon.


    Då har er lilla going ploppat ut nu? :))


    Långt mellan inläggen... :)

    Vi fick världens finaste kille i mitten på december 2010, han kunde inte vänta längre än så! :)

    Vi trivs fortfarande bra i Kristianstad, har flyttat in i radhus och är hur medelsvensson som helst med jobb och dagislämningar.
Svar på tråden Blivande föräldrar i och omkring Kristianstad?