• salsajenny

Var hittar jag snygga könsneutrala kläder??????

Jag avskyr retromönster och retrofärger!
     Avskyr mönster över huvudtaget, och gillar bara enfärgat och randigt, kanske med nåt roligt tryck eller nån figur på tröjan.
    Det ska vara färgglatt, man ska bli glad av att se kläderna!

Byxor ska vara sköna och praktiska, lekvänliga och kunna användas av både flickan och pojken.

Och de ska inte kosta så vansinnigt mycket! 300 kr för en tröja är fullständigt orimligt tycker jag....

Vart kan jag hitta sådana kläder???? JAg har letat på Kappahl, Lindex, Åhléns, HM.....visst finns det enstaka plagg i de butikerna som är fina, men var finns det hela kollektioner till mina barn?

• Svar på tråden Var hittar jag snygga könsneutrala kläder??????
  • vargtimme

lindex har ju baskläder, ta 3 betala för 2. Där har dom helfärgade o randiga tröjor i alla färger och plyshbyxor i alla färger =)

• eec82
    MalinEddie skrev 2010-11-11 19:14:16 följande:
    Villervalla gillar vi.
    www.villervalla.se/
    håller med gillar de med. Polarn å pyret ahr endel fina. Lindex med just nu iaf. Men de varierar ju väldigt på vissa butiker. Men villervalla är en favorit.
  • salsajenny
    MalinEddie skrev 2010-11-11 19:14:16 följande:
    Villervalla gillar vi.
    www.villervalla.se/
    tackar för tipset, men hittade väldigt få snygga plagg där och sen störde jag mig på att alla bilder på plaggen var tecknade, dvs inte foton. =)

men sidan ligger i favoriter ändå. =)
  • salsajenny
    vargtimme skrev 2010-11-11 19:20:42 följande:
    lindex har ju baskläder, ta 3 betala för 2. Där har dom helfärgade o randiga tröjor i alla färger och plyshbyxor i alla färger =)
    ja, jag vet, vi har redan flera såna plagg, men deras variation i färg och ränder på tröjor är inte så stor, man tröttnar ju snabbt. =)

byxor ska jag dock handla där. =)behöver fler mysbrallor till grabben. =)
  • salsajenny
    Toppen9 skrev 2010-11-11 19:26:40 följande:
    Kappahl har också väldigt fint basutbud (ta 3 betala för 2)
    samma där som på lindex, man tröttnar snabbt på deras färger och ränder. =)
  • MalinEddie
    salsajenny skrev 2010-11-11 19:25:37 följande:
    tackar för tipset, men hittade väldigt få snygga plagg där och sen störde jag mig på att alla bilder på plaggen var tecknade, dvs inte foton. =)

men sidan ligger i favoriter ändå. =)
    Det irriterar mig med. Vi har dock en butik här som säljer villervalla så jag kan se plagen.
    Gillar du danska märken? De kläderna kostar ju lite mer men det brukar vara mycket rea och jag har dessutom fått tillbaka det mesta när jag har sålt kläderna vidare på tradera. Här är en hel lista på webshoppar som säljer danska märken.
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m25085425.html
  • salsajenny
    MalinEddie skrev 2010-11-11 19:34:16 följande:
    Det irriterar mig med. Vi har dock en butik här som säljer villervalla så jag kan se plagen.
    Gillar du danska märken? De kläderna kostar ju lite mer men det brukar vara mycket rea och jag har dessutom fått tillbaka det mesta när jag har sålt kläderna vidare på tradera. Här är en hel lista på webshoppar som säljer danska märken.
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m25085425.html
    gillade inget av det jag såg i bildtrådarna, och det fanns ju HUR mycket länkar som helst att gå igenom. =)men ska kolla lite till.Tack.
  • MalinEddie
    salsajenny skrev 2010-11-11 19:39:29 följande:
    gillade inget av det jag såg i bildtrådarna, och det fanns ju HUR mycket länkar som helst att gå igenom. =)men ska kolla lite till.Tack.
    Vi har nog olika smak men jag gör ett försök tillGladVad tycker du om polarn och pyret då?
    www.polarnopyret.se/
    Även de kläderna kan man sälja för mkt pengar på tradera när man är klar med dom.
    Sen har du ju me&i.
    www.meandi.se/sv/klader/88/byxor-och-kjolar.aspx
    Jag hoppas du hittar nåt! Jag tycker själv att det är svårt att hitta nåt i de vanliga butikerna som H&M. Det är bara Hello Kitty och gullgull eller Spindelmannen typ.
Svar på tråden Var hittar jag snygga könsneutrala kläder??????