• Tvillingmamma0908

    Jag vill skrika och gråta..min underbara älskade dotter

    För 3 veckor och 3 dagar sedan förlorade vi vår underbara älskade dotter och min dotter sin underbara älskade tvillingsyster...Det finns inga ord...jag skriker,jag gråter,jag är så arg och så ledsen...jag vill inte prata med någon..vet inte varför jag kom på att skriva..vill inte prata men ändå har jag så mycket inom mig..


    Vi väntade på levertransplantation och allt såg så stabilt ut, allt såg bra ut och vi njöt av varenda sekund,varenda sekund och hade hoppet om en ljus och fantastisk framtid för min älskade starka dotter och oss.


    Men så vände det så snabbt..min lilla flicka blev 1 år..jag orkar inte andas,varenda andetag jag tar känns det som jag ska gå i sönder..vill inte vill inte..vill bara ha henne sovandes mitt emot mig igen,andetag i andetag..

    Det finns inga ord, det finns inga jävla ord..

  • Svar på tråden Jag vill skrika och gråta..min underbara älskade dotter
  • LivL

    Men fy fan... Fy vad hemskt. Ja du, vad kan man skriva... Inget räcker nog. Men jag tänker på dig.

  • Anonym

    Åh.. Vilken mardröm. Känner så med er, men vad hjälper det. Tusen tankar till er. 

  • Höst flickan

    Som sagt..det finns inte ord...men jag försöker..
    usch...du har en så stor sorg...hopaps du får prata med någon som är proffs på detta.
    Finns ju massa trådar här på fl..
    Beklagar din stora sorg.

    Tur att du har en liten tvilling kvar so behöver dig, det skulle iallafall jag känna om jag var du, trotts att du antagligen har väldigt dåligt samvete över hur ledsen hon får se dig vara hela tiden nu..

    *styrkekram*

    Tiden läker inte alla sår..men man lär sig leva med dom..Hjärta

  • Anonym (...)

    Oj får tårar av att läsa ditt inlägg. Det måste vara jättesvårt. Men tänk på att din andra dotter behöver dig mer nu än någonsin. Försök att finnas där för henne också. Känner med er verkligen. 

  • 4mychildren

    Skickar en bamsekram till dig. En riktig björnkram. 

Svar på tråden Jag vill skrika och gråta..min underbara älskade dotter