Barba - Rackarns oflexibel fsk, hoppas de går med på blöjfritt om någon vecka. Trist med bråk med sambon också.
johlinn - Det låter så härligt med rullen! Kan förstå att det är som en ny värld som öppnar sig för E när han kan rulla dit han önskar.
Heldagskalas igår. Farmor, farfar, faster + fyra kussar kom till lunch och stannade till efter fikat på em. Mormor, morfar, gamlis(min farmor) och två kussar kom till em-fikat. Morföräldrar och gamlis åkte hem före middag, men kussarna stannade till sen kväll då deras föräldrar anslöt lagom till middagen. Så det var som öppet hus - folk som kom och gick hela dagen. Måste säga att vi varit väldigt taktiska som "sett till" (
) att ha alla barns födelsedagar på sommarhalvåret. Skönt att barnen kan vallas utomhus, ju.
Gustav var helnöjd, han fick sandlåda och fotbollsmål, fotbollskläder, innebandyklubbor + boll, lego, böcker, filmer och kläder. Fast han noterade besviket att han inte fått någon skateboard, trots att det var det enda han önskat sig..
Vi förklarade att vi tycker han är för liten, han får önska sig det till kommande födelsedagar istället.
Inatt när jag satt och ammade vid två-snåret så tänkte jag på hur det var tre år tidigare. Gustav kom 21.31 så vid två på natten låg vi som bäst och snusade och tittade på honom, sötaste lilla bebisen som kommit ut.
Jag grät en skvätt och snusade lite extra på Elsa i min famn, det är helt ofattbart hur snabbt tiden går!
Om en månad lär jag väl behöva gråta igen, då Ida fyller fem. Fem år!!? När gick de åren förbi?