Inlägg från: Amarone Classico |Visa alla inlägg
  • Amarone Classico

Moderatortråden

Jag har en nyfiken fråga till er moderatorer, och det är hur ni blev moderatorer!

Är ni handplockade av redaktionen?
    Har ni sökt "tjänsten" och blivit utvalda ur en skara sökande?
    Har medlemmarna röstat fram er?
    Finns det särskilda krav på en moderator?
    Sitter ni på "livstid" eller tills ni tröttnar, eller byts ni ut med jämna mellanrum?

Bara nyfiken, eftersom jag inte var med från början

• Amarone Classico

*Niger och tackar giz, samtidigt som jag skäms för att jag inte sökte bland gamla trådar först*

• Amarone Classico

*Tackar MuminMy för sammanfattningen*

Jag ska erkänna att jag inte läste alla de 64 sidorna i den gamla tråden

• Amarone Classico

OT, men jag blev så nyfiken!

Har Kalla Fakta haft med inlägg från FL i programmet!?

Någon som har lust att berätta mer? (Kanske hos mig privat då, så vi inte belastar tråden med mer OT)

• Amarone Classico

Finns ett ärende från mig också i rapportlistan, från tidigare idag...

Jag undrar: om det jag har rapporterat inte ger något resultat, får jag veta det då? Jag menar alltså om moderatorn som tar hand om ärendet inte tycker att något ska göras.

• Amarone Classico

Jo, jag lämnade en mailadress och har fått bekräftelsen på att det är mottaget.

Jag var nyfiken på vad som händer sen

Klart jag förstår att det kan ta tid, ville bara stressa dem lite här Neeeejdå!! Skojjar!!

I mitt fall var det en urspårad tråd där jag är TS som jag anmälde. Kanske inte är något "brott", men för mig kändes det lite obehagligt.

• Amarone Classico

Först av allt förlåt mig: jag gör ett undantag och letar inte igenom tråden innan jag ställer min fråga, så den kanske är besvarad redan.

Kan moderatorerna se vem som har skrivit ett anonymt inlägg? Jag hade för mig att det inte var så, men det påstås i en tråd och jag vill kunna bemöta det korrekt.

• Amarone Classico

Då var det som jag trodde! Tack Isolde och Panda

Inte för att det spelar mig någon roll, men då kan jag påpeka det i tråden där det felaktigt påstås så.

• Amarone Classico

tahira, du kan anmäla den och be att få tråden borttagen. Det har jag gjort iaf

• Amarone Classico

Eller be att en moderator säger till, ifall du fortfarande vill ha tråden kvar!

Eller anmäla enskilda inlägg!

Svar på tråden Moderatortråden