• LadyMarmalade

Moderatortråden

oj...räknas det som reklam om man frågar efter en vara oxå???

har ju letat jue men lyckas inte komma överens med de prisjämförelsesajter som finns...och tänkte då att alla härinne säkerligen har koll på säkra bra sajter???

men visst får man fråga efter bra sajter för en viss vara???

• LadyMarmalade

tackar...

går igenom förslagen jag fick och fattar nada

pricerunner är inte kompis med mig inte

• LadyMarmalade

vad var provocerande???

• LadyMarmalade

gyro:

många i den här tråden...det är ju egentligen inte det den är till för men många gör så?

provocerande och stötande inlägg ska anmälas...inte diskuteras i öppet forum

• LadyMarmalade

du skrev ett inlägg där du ifrågasatte hur många sådana inlägg det fanns...och jag svarade lugnt att egentligen är det inte meningen att man ska lägga länkar till trådar i öppet forum

men eftersom det är en moddistråd kan man göra det

sen får man antingen vänta tills en moddis har tid eller så får man anmäla de inlägg som bryter mot reglerna...

för kutymen härinne är de facto att stötande inlägg anmäler man

• LadyMarmalade

gyro: sen vill jag förtydliga att inlägget gällde en tråd som riskerade att spåra ur...men inte hade gjort det än!
    stor skillnad mot en tråd som redan är provocerande eller stötande eller har jag lyckats misstolka igen???

• LadyMarmalade

läser man alla inlägg sen ditt så blir sammanhanget tydligare...

vill inte sulla bort moddistråden så jag ber om sedvanlig ursäkt ifall jag skrivit nåt som du tagit anstöt av...

snart jul...vill ha klappar av tomten

• LadyMarmalade

anmäl det som eget och förklara varför du vill ha bort det i motiveringen?

• LadyMarmalade

hon är ju offentlig och då kan det väl anses ligga i allmänhetens intresse att fådikutera det inträffade?

Hon är trots allt en förebild för väldigt många...

Svar på tråden Moderatortråden